Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 I want to dance with you //Sov

Siirry alas 
2 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Cathy Fleming
Tavallinen Tallaaja
Cathy Fleming


Pelaaja : cardea
Viestien lukumäärä : 152
Join date : 04.02.2010
Ikä : 31

I want to dance with you //Sov Empty
ViestiAihe: I want to dance with you //Sov   I want to dance with you //Sov EmptySu Huhti 04, 2010 5:22 pm

Vaikka päivä oli ollut jo suhteellisen pitkä, Cathy ei olisi voinut olla iloisempi. Ewan oli tullut hakemaan hänet sovittuun aikaan aamulla. Morsian oli mukisematta hyväksynyt Ewanin läsnä olon, sillä Cathy tarvitsi opastajan ja kukaan ei voinut sitä kieltää häneltä. Ainoa asia mikä Ewanilta oli kielletty, oli hääpuvun näkeminen ja meikkaamistuokio, jolloin mies oli työnnetty ulos ja Cathy vedetty sisää. Sokea nainen oli pakotettu istumaan tuolissa laitettavana. Hääseremoniakin oli mennyt mutkatta ja onnellinen hääpari oli päässyt ulos elävänä. Monet olivat itkeneetkin onnesta, ei Cathy. Hän oli vain hymyillyt koko ajan iloisena ystävänsä onnesta ja innostuksesta, joka koski juhlia.

Morsian oli sullottu perinteikkääseen hääpukuun, joka oli kulkenut suvussa. Morsiusneidot, mukaan lukien Cathy, oli puettu kermanvärisiin mekkoihin, joiden helmat olivat nilkkoihin asti ja joikaisen yläosa oli eritavalla leikattu. Materiaali oli hengittävää ja oikeastaan puvut olivat jopa viileitä. Cathyn puvun yläosa oli hänelle sopivan yksinkertainen ja eleganssi. Hiuksiin oli laitettu helmiä ja kukkasia, joiden nainen pelkäsi varisevan pois, mutta hyvin ne olivat pysyneet. Muuten hiukset olivat vain suurilla laineilla ja laskeutuivat vapaina alaselkään. Muiden jaloissa oli konkokengät, muta Cathy oli saanut vapautuksen niistä tappajista.

Nyt seistessään juhlapaikalla Ewanin käsipuolessa, hän käänsi kasvonsa miehen puoleen hymyillen: ”Nyt minua ei ehkä enää revitä mihinkään. Anteeksi kun jouduit kaikkeen siihen vilinään”, Cathy sanoi ja virnisti pahoittelevasti. Koko seremonian hän oli odottanut juuri eniten juhlia, joissa hän saisi olla Ewanin kanssa. Ihmiset ehkä katsoisivat pitkään ja puhuisivat, mutta ei se haitannut, sillä Cathy piti juuri siitä scotista.
”Ennen mitään muuta, etsi meille boolia. Minä kuolen janoon...” Cathy pyysi hiljaa ja leyhäytti kasvojaan viuhkalla, joka oli jaettu kukkakimpun mukana, sillä lämpötila oli mukavan korkealla. Iltapäivä ja ilta oli varattu juhlille, joissa juoma ja tanssi saisivat soida myöhään yöhön. Cathy uskoi rukoilevansa Ewania armahtamaan hänet illan aikana, sillä liika sosiaalisuus ei tekisi hyvää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewan McNelly
Ihmissusi
Ewan McNelly


Pelaaja : Ay
Viestien lukumäärä : 151
Join date : 15.02.2010

I want to dance with you //Sov Empty
ViestiAihe: Vs: I want to dance with you //Sov   I want to dance with you //Sov EmptySu Huhti 04, 2010 6:26 pm

Päivä oli odetettu ja hitaasti oli tultu tähän päivään. Normaaliseen aikaa hän nousi ja siisti itsensä ja lähti sukkelaan Cahtyn asunnolle. Sieltä he menivätkin hää parien luokse. Olihan se ymmärettävää, että häntä ei haluttu morsiamman huoneeseen. Onneksi hänet oli hyväksytty kiltti yllään mikä sai vieraiden naisten ihmettelemään hänen kilttiä. Hänen kilttinsä oli punanen missä oli valkoinen, musta ja sininen raidoitus ja pieni koru roikkumassa. Mukanaan hänellä oli reppu missä oli esim. housut varalla, jos kiltti alkaa tulla lian seksikkäältä joiden mielestä ja kamalalta.

Onneksi pian oli mennyt seremonia ja omalta kohdaltaan sujuvasti. Hän oli sitä enemmäkseen jännittynyt missä oli oikein hänen paikkaansa. Onneksi siiryttiin pian juhlapaikalle missä fiilistelyt alkoivat. Nyt sai olla Cahtyn vieressä ja silittää naisen kättä. Pienesti oudolta tuntui pitää naista käsi kynkässä.
" Ei se mitään ollaan tässä hyvin selvitty. " Ewan sanoi ja antoi pusun perään naisen kämmenelle.
Iloisena hän katseli muita. Kääntyi takaisin Cahtyä kohti, kun halusi boolia.
" Minä en ole Robin enkä koira. " Ewan tuittusi Cahtylle takaisin.
Hän tunsi juuri itsensä hyvin opastuskoiraksi paikaksi ja hyvin mitättömäksi henkilöksi.
" Kysytään, että voisitko hakea minulle boolia. " Ewan sanoi pienesti leppyneellä äänellä.

Samassa hän alkoi kuljettaa Cahtyä boolien luokse. Hän iloitti lyöden lusin booli astiaan, että missä he olivat. Ewanin tapa kertoa missä he olivat äänien avulla, kuin sanomalla.
" Tässä sinulle. " Hän sanoi ja asetti lasin naisen käteen.
Onneksi hän oli muistanut näiden keskellä viedä hääpaketin paketti pöydälle minkä hän oli oikeastaan tehnyt auton osilla morsian ja sulhas ukot koristus esineen hitsaamalla metallia toiseen ja huolella pistänyt ainetta, että rauta ei alkaisi ruostua. Työn alle laittanut nimikirjoituksensa.

//Mikä otsikko. Naur.//
Takaisin alkuun Siirry alas
Cathy Fleming
Tavallinen Tallaaja
Cathy Fleming


Pelaaja : cardea
Viestien lukumäärä : 152
Join date : 04.02.2010
Ikä : 31

I want to dance with you //Sov Empty
ViestiAihe: Vs: I want to dance with you //Sov   I want to dance with you //Sov EmptySu Huhti 04, 2010 6:39 pm

Puna kohosi äkkiä Cathyn kasvoille kevyen suukon ja kun hän tajusi sanoneensa kaiken vähän liian komentavaiseen tyyliinsä.
"Anteeksi Ewan, minä vain läkähdyn tänne ja pelkään koko ajan tätä ihmisten vilinää. Voisimmeko hakea yhdessä boolia?" Cathyä tosiaan hieman alkoi hermostuttamaan jatkuva äänten määrä. Hän oli ollut sokea koko ikänsä ja kasvanut kaupungissa, mutta väsyneenä hänestä tuntui usein kuin tietoa tulisi liikaa. Ewan kuitenkin auttoi asiassa paljon, sillä joku tuttu ja turvallinen oli maailman paras kiintopiste.

Tuntiessaan Ewanin lähtevän kulkemaan Cathy seurasi miestä. Heidän pysähtyessään Cathy arvasi piaan Ewanin tehneen aarre löydön. Pelkkä booliastian sointi tuntui ihanalta niin kuumana päivänä.
"Kiitos, pelastit henkeni", Cathy sanoi ja kietoi sormensa lasin ympärille hymyillen ja nauttien sen viileydestä. Kuuman kirkon jälkeen se tuntui enemmän kuin hyvältä. Tosin mikään ei voittanut viilentävää vaikutusta, kun sai vihdoin juotuakin. Alkoholi pitoista tulisi vasta myöhemmin, joten Cathy voisi huoletta juoda tätä iltaan asti.

"Puolet tempsistä on varmaan täällä", Cathy totesi kuunnellessaan ääniä ja tyytyi ravistamaan kevyesti päätään.
"Onneksi sinä suostuit tähän, olisin muuten jo kipittänyt kotiin ja viettänyt iltani äänikirjojen ja tuulettimen parissa", hän totesi ja nojasi kevyesti Ewaniin. Hän piti miehen tuoksusta ja siitä, miten toinen piti häntä lähellään. Ewan oli täydellinen opastaja.
"Myöhemmin pitäisi olla tanssia, sinä varmaan haluat tanssia. Owenkin on täällä, joten voitte vetää uusinnan", Cathy kertoi ja hymyili suloisesti. Hänestä olisi hauskaa kuunnella taas Ewanin steppausta ja kyllä Cathykin piti tanssimisesta.

//En keksinyt parempaa x'D //
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewan McNelly
Ihmissusi
Ewan McNelly


Pelaaja : Ay
Viestien lukumäärä : 151
Join date : 15.02.2010

I want to dance with you //Sov Empty
ViestiAihe: Vs: I want to dance with you //Sov   I want to dance with you //Sov EmptySu Huhti 04, 2010 9:36 pm

Nyt Ewan oli paremmalla mielellä, kun Cahty sanoi ystävällisempi.
" Muista vain, että minä en ole koira. " Vaan susi Hän sanoi jatkeeksi.
Boolien kanssa juoden Ewan kuljetti hieman syrjempää, ettei hänen päälle kaatuisi mitään juotavaa.
" Eihän sinun pitänyt juoda alkoholia muistaakseni? " Ewan sanoi pienesti miettien.
" Onneksi en tunne heitä, mutta apua he tuntevat sinut ja sinun kautta minut tunnetaan. Mutta minut varmaakin tunnetaan enemmäkseen siitä, että minulla on kiltti yllä mikä on valitettavasti on punainen sävyinen. " Ewan sanoi.

" Voidaamme pitää treffit sieläkin, jos haluat edellee lähteä. " Ewan sanoi ja itsekkin toisinaan halusi, koska hän ei pitänyt suurista porukoista.
Apua tanssiminen, mutta se oli todella kivaa. Hänen jaloissaan oli steppi kengät.
" Jossain vaiheessa voin stepatat Owenin kanssa, mutta tämä paikka ei ole hyvä sille taistelussa. " Ewan sepitteli Cahtylle.
" Mitä sanoisit, jos mielummin soittaisin vielua myös? Mutta missä välissä saan sinun kanssasi tanssia ja minne minä pistän sinut, ettet karkaa, kun soitan ja tanssin? " Ewan sanoi ja antoi pusun naisen hiuksien sekaan.
Boolin juotuaan hän pisti sen syrjään ja sytytti piippunsa. Ihanaa piippua sai poltella. Ystävällisesti hän puhalsi savut pois Cahtyn naaman edestä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cathy Fleming
Tavallinen Tallaaja
Cathy Fleming


Pelaaja : cardea
Viestien lukumäärä : 152
Join date : 04.02.2010
Ikä : 31

I want to dance with you //Sov Empty
ViestiAihe: Vs: I want to dance with you //Sov   I want to dance with you //Sov EmptySu Huhti 04, 2010 9:56 pm

Huulet mutristuivat kevyesti kun Ewan ilmoitti ettei ollutkaan koira. Sääli, Cathy piti koirista.
"Miten olisi minipossu? Sokealla ystävälläni on sellainen oppaanaan. Stev on oikein ihana", Cathy ehdotti nauraen ja näytti kieltään. Hän piti siitä possusta. Se oli itse asiassa kokeilu, sillä possut olivat fiksuja otuksia. Tosin Cathyn possu ajatukset katkesivat kun Ewan kyseli alkomahoolista.
"Tässä ei ole, koska alkomahoolia, tulee vasta illan booliin. Korkein humala minkä tästä voin saada, on sokeri. Enkä minä yhdestä lasillisesta nyt mene! Tai ehkä menenkin..." Cathy mutisi mukiinsa lopun lauseesta.
"Näh, juoruilijat ovat ainoastaan ikäviä. Suurin osa on mukavaa väkeä", Cathy totesi ja hymyili lempeästi. Hän piti suurimmasta osasta.

Huomaavaisesti Ewan oli valmis siirtämään treffit Cathyn luokse, mutta sokea nainen ravisti päätään.
"Emme me voi heti lähteä ja sitä paitsi, täällä on ilmaista ruokaa! Ja minä haluaisin tanssia sinun kanssasi ainakin kerran", sokea nainen vastasi ja silitti joi boolinsa loppuun. Hän oli tuntenut pöydän oikeaa jalkaansa vasten ja hapuilulla hän sai asetettua mukin pois. Koko ajan hän kuunteli Ewania ja hymyili tälle. Hykerryttävä tunne valtasi hänet kun Ewan antoi suukon hänen hiustensa sekaan, onneksi niissä ei ollut tuhotonta määrää lakkaa.
"Minä en sanoisi mitään ihastukseni takia. Sinun pitää lisäksi vain pyytää minua hyvän kappaleen kohdalla ja sitten valmistautua fyysisiin vahinkoihin", Cathy totesi nauraen ja ravisteli päätään: "Istutat minut tuoliin, sanot paikka ja minä kökötän siinä vaikka koko loppu elämäni. Mihin minä ilman sinua menisin?"

Haistaessaan tupakan savun, Cathy nyrpisti nenäänsä kevyesti ja oli kiitollinen siitä, että Ewan puhalsi savun poispäin. Ei hän olisi halunnut tuoksua tupakalta, kun tuoksut merkitsivät paljon hänelle.
"Minun piti muuten kehua jo aamulla, että sinä tuoksut hyvältä", Cathy totesi ja nauraen nuuhkaisi hieman ilmaa Ewanin lähellä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewan McNelly
Ihmissusi
Ewan McNelly


Pelaaja : Ay
Viestien lukumäärä : 151
Join date : 15.02.2010

I want to dance with you //Sov Empty
ViestiAihe: Vs: I want to dance with you //Sov   I want to dance with you //Sov EmptyMa Huhti 05, 2010 3:40 pm

Ewan naurahti naisen ajatukselle. Toden teolla hän ei ole mikään minipossu. Se kauheata edes ajattella sellaista lemmikikseensä. Se sai pieniä kylmiä väreitä selkäpiiriin.
" Ei sekään kyllä kelpaa minulle laisinkaan. Mielummin niin se on sitten susi. Niistä minä pidän. " Ewan tokaisi.
Häntä ei ole kuitenkin ole luotu mihinkään opastus koiraksi tai edes ihmiseksi.
" Nähtävästi haluat sellaisen illaksi missä on vähän alkoholia, kun sen aika koittaa. " Ewan sanoi.
Tietenkään hän ei halunnut juottaa toista umpi känniin mitä yleisillä miehillä oli tapana tehdä hänen kaltaisille naisille varmaakin.
" Kyl juoru ovat hauskoja, jos tulee hyvä juoru. " Ewan sanoi.
Hänelle oli niin tapahtunut, mutta itse ei oikein tajunnut vaikka ystävänsä selittivät, että olisi halunnut olla juuri hänen uhrinsa silloin juoruille.

Cahtyllä oli hyvä sanat kieltäytä lähtöä kotiin. Hän oli itse ihan varmasti sanonnut samat sanat, jos olisi Cahtynä.
" Hyvä on. Mitä teet, jos lähden lipettiin etkä ehdi tämän illan aika tanssia minun kanssani? " Ewan kysyi.
Hän piti toisinaan tanssiminen niin pari tanssi ei ollut oikein hänelle luotu. Pienesti pelkosi sitä, että mitä muut oikein sanoivat ja olivat ne hyvät juorut vai paha. Mielellään hän kyllä tanssi tämän illan aikana ainoastaan Cahtyn kanssa.
" Nyt tiedän pistän sinut istuman viulun aijaksi omalle paikallesi. En oikein usko, että pysyisit, koska voisit lähteä Amerikan reissuun noin vain ja etkä huomaa oletko etelenaan äärellä vai pohjoisnavalla. " Ewan sanoi pienesti huolestuneena naiselle loppu lauseen.
Pieni murina tuli mitä Cahty taas käski.
" Minä en ole koirata tai minipossu. Jos haluat, että olen sellainen niin hintani on parissa sadassa. " Ewan tokaisi.
Hänen täytyi vai oppia Cahtyn komentelevat äänet mihin hän ei ole laisinkaan tottunut. Tällä kertaa hän ei jaksanut korjailla miten kauniimmin Cahy voisi kysyä häneltä. Ympäriltään hän vei turvallista reittiä siihen istuimelle missä hän oli syönnyt juhla ateriansa.
Nyt Cahty sai kestää piipun savua, kun Cahty käskyttelee häntä, kuin koira. Kuulessaan mitä Cahty kehuskeli nyt, kun aamulla ei pystynyt. Miehen poskipäät alkoivat hennosti hohtaa punaisina.
" Kiitos ja samoin sinäkin. " Perään antoi pusun naisen pään päälle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cathy Fleming
Tavallinen Tallaaja
Cathy Fleming


Pelaaja : cardea
Viestien lukumäärä : 152
Join date : 04.02.2010
Ikä : 31

I want to dance with you //Sov Empty
ViestiAihe: Vs: I want to dance with you //Sov   I want to dance with you //Sov EmptyMa Huhti 05, 2010 7:24 pm

Nauraen sydämellisesti Cathy ravisti päätään: "Minä en halua edes vähäistä promillea vereeni. Tulen niin avuttomaksi, että en edes halua ajatella sitä!" Jotain hän myhäili myöntävästi hyville juoruille. Pahat olivat vain kurjia, sillä niistä ihmiset saivat vääriä käsityksiä ja ilkeitä ajatuksia. Cathy ei ollut koskaan pitänyt esimerkikisi selän takana puhumisesta. Hän oli vähän liiankin rehellinen siihen. Ei hän voisi pettää ystäviään sellaisella tavalla.
"Jos sinä lähdet lipettiin, niin minä vien sinulta toffeet ja mökötän pitkän aikaa", Cathy vastasi välittömästi ja nyökkäsi tomerasti. Ewan olisi hyvin ilkeä, jos hän jättäisi avuttoman naisen yksikseen isoihin juhliin.

Cathy oli sanomassa jotain nerokasta, mutta murina hätkähdytti hänet. Puna nousi kasvoille ja hän katsoi Ewania kaikkein pahimmalla: anna-anteeksi-katseella. EI hän halunnut Ewanin olevan hänelle vihainen. Hänen pitäisi vähän opetella taas puhumaan ihmisille. Hän oli kai liiankin tottunut Robiniin.
"Ehkä sinun pitää aina muistuttaa minua jotenkin, että en tee niin. Anteeksi", Cathy mutisi punaisena.

Pehmeästi Cathy hymyili Ewanille ja silitti miehen poskea nopeasti.
"Sinä olet muuten ensimmäinen mies jonka tunnen, joka polttaa piippua", hän totesi ja virnisti pienesti. Se oli jotenkin suloista, että juuri Ewan teki niin, vaikka Cathy ei pitäyt tupakan hajusta.

//Juuri kun olin lähettämässä viestiä niin koneesta loppui akku >.<//
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewan McNelly
Ihmissusi
Ewan McNelly


Pelaaja : Ay
Viestien lukumäärä : 151
Join date : 15.02.2010

I want to dance with you //Sov Empty
ViestiAihe: Vs: I want to dance with you //Sov   I want to dance with you //Sov EmptyLa Huhti 10, 2010 9:23 pm

" Onhan se ymmärettävää. Varmaakin et halua, että olisit minun armoillani, että pahuutta voisi tapahtua sinulle. Kerran elämässä kannattaa kokeilla täyskännit. " Ewan puhui.
Tietenkään hän ei halunnut pakottaa toista muihin juttuihin. Kunnioitti Cahtyn halumaa eikä juottaisi naisen humalaan ja toisinaan hän ei voisi sitä tehdä.
" Sitä en halua tehdä, koska haluan maistaa sinun toffeesi uudelleen ja uudelleen. " Ewan sanoi.
Pienesti hän kumartui ja suuteli niitä ihanan makuisi huulia. Huulet mikä maistuivat toffeelta. Ne olivat niin herkulliset, ettei mies pytynyt olla niistä pitkään aikaa olla erossa. Cahty oli saanut hänet niin suudelman lomaan, että mies huomannut, että suuteli Cahtyä muiden silmien alla. Se oli harvinaista ja siksi osin suudelman päätteeksi Ewan punasteli poskiaansa.

" Älä huoli minä muistutan sinua, että niin ei puhuta. " Ewan sanoi ja antoi anteeki Cahtylle.
Hän oli perinteinen eurooppalainen mies, joka käyttää piippua missä maasse on hyvin suosittua edelleen. Pelkkä tupakka ei ollut hänen sopeutuvalta vaan aidosta piipusta sao aidon maun.
" Vai niin. Jos tulisit kotimaahani sielä melkein joka kolmas poltaa piippua. Olen pahoillani tästä tavasta en luovu, mutta ystävällisesti minä polta ulko tiloissa, että suurta määrän hajua en tuo raikkaasi kotiisi. "Ewan pälpätteli.
Jokaisen kerran hän henkäisy ulos niin meni pois Cahtyn naamasta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cathy Fleming
Tavallinen Tallaaja
Cathy Fleming


Pelaaja : cardea
Viestien lukumäärä : 152
Join date : 04.02.2010
Ikä : 31

I want to dance with you //Sov Empty
ViestiAihe: Vs: I want to dance with you //Sov   I want to dance with you //Sov EmptyLa Huhti 10, 2010 9:40 pm

Olihan Cathy haaveillut joskus siitä, että tulisi täysin juovuksiin ja niin edelleen, mutta häntä pelotti kontrollin menettäminen. Se pelotti häntä enemmän kuin mikään muu. Vampyyrit eivät tuntuneet miltään, jos kykeni edes jotenkin hallitsemaan itsensä.
"Ehkä me jätämme sen ainakin pois häistä", Cathy totesi lempeästi ja lisäsi mielessään: ja kaikista muistakin juhlista ja illoista. Tosin, Ewan olisi voinut käskeä häntä vaikka strippaamaan tuntiessaan miehen huulet omillaan ja kevyesti Cathy vastasi suudelmaan. Hänkin unohti täysin kaikki silmät, jotka koettivat salaa tuijottaa heitä. Tuijottakoot, Ewan teki hänelle hyvää. Lisäksi Cathy tunsi helpotusta tuntiessaan saaneensa anteeksi. Hän vahtisi kieltään.

"Miksi minä edes haluaisin muuttaa sinua? Polta rauhassa. En minä piilota piippuasi kun vähiten sitä odotat, mutta en ole niin ystävällinen että saisit polttaa taloni sisällä. Kuistillani on kuitenkin mukava penkki", Cathy sanoi ja hellästi sipaisi lyhyitä hiuksia ja hymyili Ewanille kauniisti. Hän ei todellakaan alkaisi muuttaa miestä. Ehkä sitten, jos toisessa olisi pahasti jotain vikoja, mutta ei Cathykään ollut täydellinen.
"Isäni ihastuu muuten piippuusi. Isoisäni poltti piippua, eri merkkiä kuin sinä tunnen hajun, mutta silti", Cathy totesi ja naurahti pienesti. Hänen isänsä tosiaan oli ihastunut piippuihin, mutta äiti ei ollut antanut polttaa. Hyvä niin, sillä isän sydän ei ollut aivan kunnossa.

Musiikki vaihtui melko temmokkaaksi ja tanssilattian suunnalta kuului riemastuneita kiljahduksia ja naurua. Se sai sokeankin naisen hymyilemään. Hän ei kuitenkaan halunnut vielä tanssimaan vaan leyhytti kevyesti kasvojaan viuhkalla. Onneksi ilta viilentäisi lämpötilaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewan McNelly
Ihmissusi
Ewan McNelly


Pelaaja : Ay
Viestien lukumäärä : 151
Join date : 15.02.2010

I want to dance with you //Sov Empty
ViestiAihe: Vs: I want to dance with you //Sov   I want to dance with you //Sov EmptySu Huhti 11, 2010 8:54 pm

" Siksi se, että naiset haluat täydellisen miehen hänen makuunsa, että kaikki on olisi täydellinen. " Ewan sanoi.
Ewan naurahti, kun Cahty sanoille, että naisen isä olisi kiinnostunut piipusta. Se oli todellakin mahtavaa, vaikka ei voisi uskoa.
" Nähtävästi meillä on paljon puhuttavaa. " Ewan sanoi mielenkiintoisena siitä, kun tapaisi aikanaan Cahtyn isän.
Samalla hänen täytysi tehdä jonkunlaisen vaikutuksen Cahtyn vanhempiin, että hän todella tosissaan Cahtyn suhteen. Se kyllä sai uudelleen naurahtamaan miestä, kun muisti, että Cahty puolen vuoden sanoneen tulevan hänen vaimokseensa. Hänen täytyi nyt miettiä minkälaisen päivänä hän kosaisi. Kosinta piti olla tietenkin erikoinen päivä. Pian miehen mieli surullisoitti miestä, että miten hän voisi sanoa miksi hän katosi kerran kuussa ja kaksitoista kertaa vuodesta ja siitä eteen päin.

Saatuaan poltettuaan hän asetti piippunsa takkinsa sisään. Samassa hetkessä hänelle kuiskattiin. Ewan kääntyi ja otti Cahtyn kädestä antaen kämmenelle suudelman.
" Olen pahoillani, mutta minun aikana mennä viihdyttämään porukkaa. " Ewan sanoi.
Millään mies ei halunnut päästää naisen kädestä irti, mutta oli pakko. Hiljaa hän kaikosi muiden sekaan lavan suuntaan asteli. Sitten kuului Owenin puhe ja sitten Ewan alkoi soittaa viulua. Viulu oli soinnulleninen, mutta siihen oli käteketty sanat ihan vain, että Cahty pysyisi hereillä.
Nämä sointu on huuto kivusta, kun minä olen erossa sinusta. Aika vai suurentuu. Tuulen viemänä yritän lähettää sinulle viestini, että olen tulossa sinun luoksesi. Olen tulossa tähteni, auringon paisteelle ja toffeenin luokse.....
Niin meni alku virret. Viulu alkoi haihtua niin kuului hiljainen steppien ääni. Owen oli ihmeissään, koska ei voinut uskoa, että noin kaunista ja tarumaista sai kenkien äänestä. Rajua ja kovaa yleisesti sai kuulla steppareista, mutta nyt sai kuulla, että vieraat pystyivät tanssimaan valssia siinä ja samalla Ewan alkoi soittaa udestaan viulua samalla säellä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cathy Fleming
Tavallinen Tallaaja
Cathy Fleming


Pelaaja : cardea
Viestien lukumäärä : 152
Join date : 04.02.2010
Ikä : 31

I want to dance with you //Sov Empty
ViestiAihe: Vs: I want to dance with you //Sov   I want to dance with you //Sov EmptySu Huhti 11, 2010 9:18 pm

"Minulle riittää jo yksi täydellinen mies. Hän on ystävällinen, uskollinen, syö kitisemättä ruokansa ja hänen nimensä on Robin. Olettekin tavanneet", Cathy totesi ja hymyili valoisasti. Hän siis kelpuuttaisi kyllä yhden epätäydellisen elämäänsä.
"Uskoisin, että te tulette mainiosti juttuun. Ei teissä juuri samaa ole, mutta isäni on lempeä mies ja tulee juttuun kaikkien kanssa", naisen ääni oli varma siitä, että miehet tulisivat toimeen. Hänen isänsä oli ehkä hieman ylpeä ja niin edelleen, mutta pahan suopuus ja ennakkoluulot eivät olleet missään yhteydessä siihen lempeään harmaa hapsiseen herraan.

Kuullessaan kuiskuttelua läheltä Cathy ei heti yhdistänyt sitä Ewaniin. Ehkä sokean naisen ilme oli hieman hämmentynyt, mutta ei pahastunut.
"Pidä hauskaa", hän sanoi ja sipaisi miehen kättä omallaan päästäen toisen sitten menemään. Ehkä hän olisi pikkuisen halunnut kitistä vastaan, mutta hän halusi myös kuulla Ewanin esiintymisen. Melkein liikkumatta hän kuunteli Owenin tutttua vahvistettua ääntä ja viimeistään Ewanin kohdalla piti miettiä oliko hän jymähtänyt siihen. Kun laulussa laulettiin toffeesta Cathy alkoi punastumaan. Mokomakin Scotin ryökäle.

Kappaleen loppuessa Cathy taputti kunnes hänen käsissään tuntui. Hän kuuli läheltään ihastuneita äänähdyksiä ja se tuntui kasvattavan hänen omaa ihastustaan. Laulun loputtua Ewan alkoi soittamaan valssia ja Cathy sai hetkeksi seuraansa työtoverinsa, joka ihasteli Ewania.
"Niin komeakin ja taitava, joku saa hinenon paketin", työtoveri ihasteli ja Cathy sanoi ihan piruuttaan: "Hän on aivan ihana! Mutta paketti ei riitä kuvaamaan hänen hellyyttään ja huomaavaisuuttaan. Olen taitanut saada jonkun jätti potin seurakseni". Se iski toisen hiljaiseksi.
"Sinä siis.. oletteko te yhdessä?"
"Kai sitä niinkin voisi sanoa, pitää kysyä vielä Ewanilta vahvistus", Cathy totesi ja taisi hieman nauttia tilanteesta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewan McNelly
Ihmissusi
Ewan McNelly


Pelaaja : Ay
Viestien lukumäärä : 151
Join date : 15.02.2010

I want to dance with you //Sov Empty
ViestiAihe: Vs: I want to dance with you //Sov   I want to dance with you //Sov EmptyTi Huhti 13, 2010 8:24 pm

" Jos sinulla on täydellinen mies niin mihin sinä minua tarvitset? " Ewan sanoi pienesti loukkaantuneena.
" Vai niin. " Ewan sanoi pienesti Cahtyn puhuessa isästään hänelle.
Ewanin musiikki sai loppua minkä jälkeen hän alkoi jatkoa uutta valssia mihin hän osasi tanssi metallipohjaisilla kengeillä tanssi. Kenenkään hän ei tanssinut, kun esti sen viulun soitollaansa. Nyt uudessa kappaleessa ei ollut sanomaa Cahtylle.

Owenin kanssa Ewan ainakin viisi kappaletta hän soitteli ja tanssi, kunnes vaati itselleensän tauko paikan. Kunnon rysähdys tuli, kun Ewan asettui penkille, mutta hän ei istahtanut Cahtyn viereen. Cahty oli saanut nuoren scotti pojan mustasukkaiseksi niin, että ei pystynyt ihan vielä kohdata daamia. Jos Cahtyllä oli oma miehensä niin miksi ihmeessä hän hengaili hänen kanssaan. Hän ei ollut mikään kolmas pyörä ja siitä herra oli varma. Pian Owenkin tuli hänen seuraa ja yhdessä he joivat ollutta ja miesten pälinä alkoi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cathy Fleming
Tavallinen Tallaaja
Cathy Fleming


Pelaaja : cardea
Viestien lukumäärä : 152
Join date : 04.02.2010
Ikä : 31

I want to dance with you //Sov Empty
ViestiAihe: Vs: I want to dance with you //Sov   I want to dance with you //Sov EmptyTi Huhti 13, 2010 9:04 pm

Kummastuneena Cathy kuunteli Ewania. Eikö toinen tajunnut, että hän puhui koirastaan? Ei taitanut muistaa opaskoiraa... Höpsö. Laskeskellessaan ja jutellessaan diipadaapa tyylillä hän kuunteli Ewanin soittoa, Viidennen kappaleen jälkeen miehen soitto loppui, mutta tätä ei kuulunut ja Cathy huolestui. Ei hän kuitenkaan voinut lähteä hakemaan toista, sillä ei hän nyt tiennyt missä tämä oli ja kysyessään seuralaisilta missä scotti luurasi nämäkään eivät nähneet. Oli niin paljon ihmisiä. Paniikki nousi.

Ikävä tunne puristi ja Cathy vannoi, että hän kuuli Ewanin äänen jossain. Sokea nainen ei voinut kuitenkaan juuri liikkua sillä hän ei varmasti löytäisi samalle paikalle takaisin ja mies huolestuisi ja... Missä tämä oli!?
"Cathy, oletko sinä kunnossa?" Joku ystävistä kysyi.
"Joo... minun deittini vain taisi kadota", hän mutisi ja näytti melkein surkealta.
"Ei taas! Mikä niitä miehiä oikein vaivaa?" myötätuntoinen ääni kysyi ja Cathy hätkähti kun tajusi toisen tarkoittavan Ewanin juosseen pois! Olisiko scotti tehnyt niin? Eihän tämä olisi vain hylännyt Cathyä? Oliko hän sanonut jotain?
"Ei... hän oli äsken soittamassa. Ehkä hän pitää vain pienen tauon tai jotain", hän mutisi, mutta ystävättären huokaus kertoi kyllä kaiken: Niin varmaan. Juoksi kuitenkin niin kuin edellisetkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewan McNelly
Ihmissusi
Ewan McNelly


Pelaaja : Ay
Viestien lukumäärä : 151
Join date : 15.02.2010

I want to dance with you //Sov Empty
ViestiAihe: Vs: I want to dance with you //Sov   I want to dance with you //Sov EmptyTo Huhti 15, 2010 9:48 pm

Tietenkin Ewan tiesi, että Cahty puhui koirastaansa. Tietenkin hän hyäksyi koiran, mutta jollakinlailla hän oli mustasukkainen koiralle. Tarkalleen mies ei oikein tiennyt miksi, mutta asia oli niin.
Samassa Ewan nousi penkistäänsä ja asteli kuppi kädessään Cahtyn luokse. Jos Cahtyllä oli hyvä hajuaisti niin nainen huomasi, että hän asteli häntä kohtaa. Katseellaansa hän pyysi Cahtyn ystävältäänsä, että antaisi hänen olla hetken edes kahdestaan. Saatuaan kahdestaan ja hyvin lähellä Cahtyä niin hän kuiskasi:
" Olen pahoillani, että jätin sinut. Täytyi hakea vettä, kun he nappasivat minut. Nyt he tappavat minut hitaasti ja kuihdun kohta pois maailmasta, jos et pelasta minut heidän kynsistä. " Ewan sanoi ja lopuksi hän aneli.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cathy Fleming
Tavallinen Tallaaja
Cathy Fleming


Pelaaja : cardea
Viestien lukumäärä : 152
Join date : 04.02.2010
Ikä : 31

I want to dance with you //Sov Empty
ViestiAihe: Vs: I want to dance with you //Sov   I want to dance with you //Sov EmptyTo Huhti 15, 2010 9:54 pm

Yllättäen niin rakas ja tuttu ääni kuului läheltä ja sitä ennen tuli tuoksu. Cathyn ilme muuttui hieman hermostuneesta sekunnissa lempeäksi ja rakastavaksi. Hänen kaikki pelkonsa Ewanin katoamisesta olivat poissa, kun rakas tuoksu ja ääni kuuluivat taas. Ei niille voinut olla edes vihainen ja kuullessaan syyn Cathyn ilme tuntui pehmenevän entisestään. Olihan hän melko lailla ihastuneena Ewaniin.
"Ei se mitään. Tule tänne niin he eivät saa viedä sinua tai minä murisen. Olen todella vakuuttava. Eikä sinua saa tappaa, olet liian kallis niin halpaan huviin", Cathy totesi ja ojensi kätensi miehelle hymyillen lämpimästi. Hän kuuli miten ystävät liikahtivat kiusaantuneina. Nämä olivat juuri olleet varmoja, että taas yksi oli juossut.

"He raahaavat minut ehkä piaan soittamaan pianoa, mutta ei muuta, joten sinä olet turvassa", Cathy totesi hymyillen ja kallisti päätään. Hän oli luvannut morsiammalle soittavansa sen tietyn kappaleen, jota tämä rakasti. Sokea nainen osasi kuulemma soittaa sen paremmin kuin kukaan muu ja laulaa myös. Onneksi laulajina olivat myös muut laulutaitoiset morsiusneidot. Muuten Cathy ei olisi suostunut.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewan McNelly
Ihmissusi
Ewan McNelly


Pelaaja : Ay
Viestien lukumäärä : 151
Join date : 15.02.2010

I want to dance with you //Sov Empty
ViestiAihe: Vs: I want to dance with you //Sov   I want to dance with you //Sov EmptyPe Huhti 16, 2010 10:38 pm

Mitä Cahty sanoi niin se kuulosti hyvältä.
" Nähtävästi olet oppinut Robinilta varmaakin haukkumisen. " Ewan sanoi mitä mies uskoi jollakin lailla.
" Mutta jos olenkin sinun allasi niin he eivät löydä minua. " Ewan sanoi lapsellisesti.
Hän nosti Cahtyn ylös ja asetti hänet syliinsä. Kädet kietoituivat ja kasvot kävivät nojamaan naisen niskaa vasten, mutta sitä ennen hän suuteli pahoittelevasti Cahtyä niskaan.

Omistavaisesti hän piteli Cahtyn ympärillä ja samalla niin, että Cahty sai kuitenkin suojella häntä. Pienesti epäisesti Scotti poika muristeli, kun pian Cahty joutuisi mennä soittamaan pianoa. Ei nyt saisi tapahtua, kun oli nainen sylissäänsä. Toisinaan olisihanse ihana kuulla Cahtyn pianon soittamista. Se, että hänen ei tarvitsisi viihdyttää yleisöä.
" Mitää ihmeelisen hyvää parfyymiä olet laittanut, kun tuoksut noin hyvältä ja erittäin houkuttelevat, että tahtoisin maistaa sinun huulia jälleen. Tuntuisi, että en voi olla kauan poissa sinun läheisyydestä. " Ewan sanoi ja perään hän voihkasi niin hiljaa, että Cahty ainoastaan kuuli.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cathy Fleming
Tavallinen Tallaaja
Cathy Fleming


Pelaaja : cardea
Viestien lukumäärä : 152
Join date : 04.02.2010
Ikä : 31

I want to dance with you //Sov Empty
ViestiAihe: Vs: I want to dance with you //Sov   I want to dance with you //Sov EmptyPe Huhti 16, 2010 10:53 pm

Heleä nauru lähti Cathyn kurkusta Ewanin sanojen myötä. Ehkä hän oli tosiaan saanut vähän oppia Robinilta, ehkä Robin häneltä. Tyytyväisenä nainen kuitenkin nousi ja painautui Ewanin sylin lämpöiseen turvaan ja hengitti miehen tuoksua sisäänsä. Suudelma niskassa oli kuin kofeiinia tuntoaistille ja Cathy tunsi värähtävänsä kevyesti ja kietovansa kätensä paremmin Ewanin ympärille. Hän kuitenkin naurahti kuullessaan murinan.
"Noh, eivät he pidä minua poissa niin kauaa kuin sinua", hän totesi ja hymyili lempeästi. Olihan hän tietenkin otettu siitä, että Ewan ei halunnut luovuttaa häntä edes pieneksi hetkeksi muille.

Scotin sanat saivat punan nousemaan poskia pitkin.
"En minä tiedä, mutta ehkä sinun pitää maistaa ja pysyä minun lähelläni", Cathy vastasi hymyillen pientä ovelaa hymyään ja kohottaen huulensa Ewanin kaulalle ja tunnustellen vahvalle leualle. Viimeistään tässä vaiheessa naisen ystävät olivat menneet sopivan matkan päähän ja vilkuilivat punastellen tapahtumia. He eivät olleet uskoa sitä, mitä näkivät. Cathy kaikista kauniista naisista oli saanut itselleen uskomattoman komean scotin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewan McNelly
Ihmissusi
Ewan McNelly


Pelaaja : Ay
Viestien lukumäärä : 151
Join date : 15.02.2010

I want to dance with you //Sov Empty
ViestiAihe: Vs: I want to dance with you //Sov   I want to dance with you //Sov EmptyLa Huhti 17, 2010 9:13 pm

Se tuntui hyvältä, kun Cahty pisti kädensä ympärilleensä. Se tuntui hyvältä ja oma ote vain vei lisäksi miehen kädet. Kuulessaan, että hän saisi maistaa toffeitaansa. Tietenkin hän lähentyi niitä maistamaan, mutta sitä ennen käsi silitti naisen kasvoja. Samalla hän asetti Cahtyn niin, että kummalakin oli mukava suudella toista. Hellästi ja varovasti Ewan suuteli aluksi naisia.
" Jos voisimme karata. " Ewan sanoi käheänä.
Sanottuaan hän suuteli enemän tai no niin pitkään, kuin pystyi ennen, kuin he tulivat hakemaan hänen soittamaan pianoa. Suudelmien aatoksissa unohtui kokonaan mitä muuta sanoisivat tästä näkymästä. Kädet hyväilivät vapaasti naisen ympärillä rakastavaisesti ja omistavaisesti. Huulet toivat kaunista ja ihanaa tunnetta, että mies ei tahtonut erota naisesta. Eroaminen oli paha kirous hänelle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cathy Fleming
Tavallinen Tallaaja
Cathy Fleming


Pelaaja : cardea
Viestien lukumäärä : 152
Join date : 04.02.2010
Ikä : 31

I want to dance with you //Sov Empty
ViestiAihe: Vs: I want to dance with you //Sov   I want to dance with you //Sov EmptyLa Huhti 17, 2010 9:30 pm

Onneksi Ewania ei kamalasti tarvinnut suostutella, kun hän tunsi jo miten mies ohjesi hänet hieman parempaan asentoon, sillä Cathy ei olisi välttämättä tajunnut niskauttavansa niskojaan muuten. Hellä silitys sai silmät sulkeutumaan ja Ewan onneksi painoi huulensa ensin kevyesti Cathyn huulille. Toisen toivoessa karkaamista Cathy naurahti.
"Morsian tappaisi minut, jos jättäisin hänet ilman pientä pienon pimputusta", hän totesi ja suuteli yhtä lailla kaikki muut unohtaneena Ewania ja nautiskeli Scotin huulista ja mausta, paidan tunnusta käsiä vasten, tavasta jolla Ewan piteli häntä lähellään ja omanaan. Ei tarvinnut nero olla nähdäkseen, miten kaksikko olisi toivonut olevansa omassa rauhassaan.

Kuullessaan melkein ujon muistutuksen pianosta Cathy irtaantui Ewanista punastuen.
"Tulen takaisin", siro nainen vakuutti, ennen kuin tarttui toisen morsiammen orjan käteen. Hänen kasvonsa siistittiin nopeasti ja lavalle Cathy nousi moitteettoman näköisenä ja rauhallisena. Eihän hän nähnyt kuinka monta silmäparia häntä tarkkaili, mutta valitettavasti kuuli. Jännitys kouraisi alavatsaa ja istuutuessaan Cathy oli loinen siitä, että hän ei joutunut seisomaan.

Nopeasti sormet paikansivat oikeat koskettimet ja hiljaisella äänellä hän laski kolmeen niin, että laulajatkin kuulivat. Kappale oli kaunis ja yksi morsiammen suosikeista Anywhere, joka taisi olla evanescencen tekemiä. Sulhasen luotettu myöskin lauloi miehen osion muutaman muun ystävänsä kanssa ja Cathy lauloi naisten kanssa samaan aikaan. Hän nautti siitä, kuinka kykeni synnyttämään pianolla kauniita sointuja ja laulamaan sen tahdissa.

Viimeisten kosketinten painamisen kohdalla Cathy tunsi iloisen hypähdyksen sydämmessään. Hän ei ollut mokannut. Kaikki oli mennyt hyvin ja hänen ystävättärensä nouti hänet niiaamaan ja kuljetti sitten pois lavalta takaisin Ewanin luokse. Matkalla muutamat halusivat ehdottomasti kehua miten taitava hän oli. Jotenkin Cathy aisti tietyn lausumattoman toteamuksen, joka liittyi hänen sokeuteensa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewan McNelly
Ihmissusi
Ewan McNelly


Pelaaja : Ay
Viestien lukumäärä : 151
Join date : 15.02.2010

I want to dance with you //Sov Empty
ViestiAihe: Vs: I want to dance with you //Sov   I want to dance with you //Sov EmptyMa Huhti 19, 2010 7:18 pm

" Ei hän tappaisi sinut, koska minä pidän siitä huolen. " Ewan sanoi.
Perään hän suuteli Cahtyä omistavasti ja ennen kaikkea hän ei halunnut eroa naisesta. Lian pian Cahty tultiin hakemaan ja se sai miehestä aikaa sen, että hän suuteli monta pusua naisen huulille, että hän alkoi kaipaamaan naista. Suruissaan Ewan katseli Cahtyn lähtöä pianon luokse. Penkissä hän yritti saada uutta asentoa siitä, että pystyisi kuuntelemaan naisen soittoa. Pienellä jännityksessään hän alkoi odottaa Cahtyn soittamista. Naisen soittaminen meni todella nopeasti ja se pienesti kauhisteli Ewania, että mitä sanoisi daamille. Se hävisi, kun sai takaisin daaminsa syliinsä ja ikävöiden suudella naisen huulia.
" Kauniisti soitettu. Paremmin, kuin minä viululla. " Ewan kehuili Cahtyä.

//Lyhyt//
Takaisin alkuun Siirry alas
Cathy Fleming
Tavallinen Tallaaja
Cathy Fleming


Pelaaja : cardea
Viestien lukumäärä : 152
Join date : 04.02.2010
Ikä : 31

I want to dance with you //Sov Empty
ViestiAihe: Vs: I want to dance with you //Sov   I want to dance with you //Sov EmptyMa Huhti 19, 2010 7:32 pm

"Älä sano noin, et tunne murhanhimoista morsiota", Cathy totesi hymyillen ennen kuin katosi paikalta. Palatessaan Ewan oli yhä siinä ja naisen sydän hypähti ilosta. Suudelman aikana hän vain pysyi miehen lähellä ja nautti siitä, että hänellä oli nyt jokin kiintopiste paikalla. Hänen ei tarvinnut haahuilla yksin etsien seuraa.
"Mutta minulla menikin uskomattoman kauan oppia mistä minä painan mitäkin", hän totesi vaatimattomasti, vaikka oikeasti hänelle ei ollut mennyt siihen kauaa. Se oli loppujen lopuksi ollut vain äänten muistamista. Se luonnistui Cathyltä.

"Haluaisitko syötävää? Minä kuulin, että täällä on miehille isoja pihvejäkin. Okei, minä tiedän sen. Kiinnostunut?" Cathy kysyi ja hymyili omaa salaperäistä hymyään ja katseli jonnekkin, minne Ewan ei ikinä tulisi näkemään. Cathy kuuli muutaman lapsen supatuksen siitä, miten hassulta hänen silmänsä näyttivät ja muutenkin hänen eleensä olivat aina paljon hapuilevampia. Pieni kömpelys.
"Harmi että heitä hyssytellään", Cathy totesi kun äiti äkkiä kiikutti lapset pois. Kysymisessä ei ollut mitään pahaa. Suloisin tapaus oli varmana ollut viiden vanha tyttö, joka oli tarttunut hänen käteensä ja kysynyt: "Etkö sinä näe edes mustaa?" Se oli jotenkin ollut hellyyttävää. Tyttö oli jäänyt juttelemaan hänen kanssaan joksikin aikaa, mutta äiti oli noutanut suojattinsa anteeksi pyydellen pois.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewan McNelly
Ihmissusi
Ewan McNelly


Pelaaja : Ay
Viestien lukumäärä : 151
Join date : 15.02.2010

I want to dance with you //Sov Empty
ViestiAihe: Vs: I want to dance with you //Sov   I want to dance with you //Sov EmptyTo Huhti 22, 2010 7:37 pm

" Olet oikeassa minä en voi sanoa niin hänestä, koska en tunne. " Ewan myöntyi sanomaan.
Toisinaan pienesti hän osaisi tuomita mitä hän oli kuullut Cahtyn puhuttelevan häntä.
" En uskoisi, että menisi hitaasti, jos on hyvä kuulo ja tuntoinen yhdessä se on loistava pianon soittimien päällä. " Ewan sanoi oman mielipiteen.
Kun Cahty alkoi puhua ruasta niin Ewanilla alkoi tulla nälkä ja vatsa alkoi kurista.
" On vai hyvän makuista pihviä. Oletko maistanut? Jos sinä suosittelet minulle niin maistan mielellä sitä pihviä. " Ewan sanoi ja antoi pusun naisen poskelle.
Ewan alkoi seurailla, kun pari lasta saapui heidän seuraksi. Samassa hetkessä hän alkoi tutkimaan mitä Cahty alkoi tehdä tytöille tai enemmän toisten päin. Miestä pelotti, että Cahty ei raivostuisi tilanteesta tai vastaavasti. Kuitenkaan Cahty ei tehnyt mitään pahaa lapsukaisille.
" Vanhemmat haluavat olla kohteliaisi samoin minäkin toivon niin, että omat lapset aikanaan ovat kohteliaita, kuin ryöväisit ja tekisi pahaa kaduilla. Mutta missä se pihvi olisi? " Ewan sanoi.
Lukkiutuneena hän katseli Cahtyä ja niistä silmissä näkyin miten ihaillen hän vielä katsoi.

//Kiireisen viikon seassa minä sairastuin ja siistä syystä pahoittelen kirjoituksen laatua.//
Takaisin alkuun Siirry alas
Cathy Fleming
Tavallinen Tallaaja
Cathy Fleming


Pelaaja : cardea
Viestien lukumäärä : 152
Join date : 04.02.2010
Ikä : 31

I want to dance with you //Sov Empty
ViestiAihe: Vs: I want to dance with you //Sov   I want to dance with you //Sov EmptyTo Huhti 22, 2010 7:49 pm

//Voi pientä, koeta parantua. Lepää kaikessa rauhassa//

Huokaisten Cathy ravisti kevyesti päätään ja virnisti.
"Hyvä on, sait kiinni siitä valheesta", hän totesi ja nojasi mieheen yhä luottavaisena. Hellä hymy kohosi kuitenkin lempeille kasvoille, kun mahan murina tuli ilmoille. Suloista. Huulet poskella saivat kasvot punastumaan kuin ihastuneella tytöllä.
"Minä kerroin sinulle, etten niin välitä pihveistä. Niitä kuitenkin suositeltiin minulle luotettavasta lähteestä niin, että minäkin uskallan suositella sinulle", Cathy totesi ja hymyili kauniimmin kuin pitkään aikaan. Hän todellakin halusi ilahduttaa Ewania. Hyvällä ruualla, vaikka ei itse olisi siiihen koskenutkaan.

Myöntävä myhähdys tuli Ewanin toteamukselle ja hellästi sokea nainen sipaisi toisen kasvoja.
"En minä usko, että sinun lapsesi edes voisivat tehdä mitään sellaista. Sinusta tulee varmasti maailman paras isä", Cathy totesi ja naurahti sitten: "Pihvit ovat kuulemani mukaan suurella grillaus alueella. Olen haistavinani siitä lähtevän tuoksun tuosta suunnasta". Cathy osoitti hieman vinoon, mutta melko lähelle. Hän oli kuunnellut tarkkaan vain Ewanin tähden. Hän olisi itse marssinut ohi hetkeäkään epäröimättä salaatti ja kakku puolelle. Liha vain ei maistunut.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewan McNelly
Ihmissusi
Ewan McNelly


Pelaaja : Ay
Viestien lukumäärä : 151
Join date : 15.02.2010

I want to dance with you //Sov Empty
ViestiAihe: Vs: I want to dance with you //Sov   I want to dance with you //Sov EmptyLa Huhti 24, 2010 2:42 pm

" Miksi sinä et oikein pidä lihasta. Liha on hyvää ja terveelistä. Taidan opettaa mitä herkkuja lihasta voi tehdä. " Ewan sanoi.
Se oli totta, että mies alkaisi tehdä niin. Cahty oli pienesti lian laiha, mutta erittäin houkutteleva, että joka päivä saisi hillitä omaa mieltäänsä. Joka kerta, kun näki tai kosketteli Cahtyä kova sisäinen olemus puskea kovemmaksi, että sai hillitä ettei mitään pahaa sattuisi. Jokainen naisen sipaus kerralla sai Ewanille mieli hyvää.
Pirullisesti Ewan katoi minne Cahty osoitteli liha tiskin suuntausta. Pienesti osoitus väärään suuntaan sai Ewanin naurahtamaan. Naisen osoitus osui Owen, joka söi pihviä hyvällä mielin. Nähtävästi Owen söi hänen pihviäänsä mitä Cahty oli sanonnut. Mies nousi penkiltä ja nosti naisensa sylistäänsä ja alkoi astella liha puolen luokse. Hän piti naisesta kiinni, että Cahty ei päässyt luikkimaan muualle. Päästyään liha tiskille Ewan huolesti, että nainen ei loukkautuisi itsensä kuumilla liedeillä. Lihan palan herra sai ja otti pari maustamattomaa pienen lihaa. Sen Ewan alkoi maustella.
" Siinä sinulle ja tämä on minun. Nyt enään omille paikoille. " Ewan sanoi iloissaan.
Samassa hän alkoi liikkua takaisin niille paikoille mitkä olivat heille pistetty.

//Tök Tök//
Takaisin alkuun Siirry alas
Cathy Fleming
Tavallinen Tallaaja
Cathy Fleming


Pelaaja : cardea
Viestien lukumäärä : 152
Join date : 04.02.2010
Ikä : 31

I want to dance with you //Sov Empty
ViestiAihe: Vs: I want to dance with you //Sov   I want to dance with you //Sov EmptyLa Huhti 24, 2010 3:34 pm

//*patpat* oletko jo paremmassa kunnossa?//

"En minä ole koskaan oikein pitänyt lihasta. Minä puputan porkkanoita oikein mielelläni. Ehkä sinä sitten muutat edes hieman makuaistiani, mutta älä odota liikoja", Cathy totesi nauraen ja hymyili lempeästi. Kyllä hän söisi mitä Ewan hänelle ikinä keksisi tehdä. Ainakin maistaisi. Eii hän halunnut, että mies luulisi hänen vihaavan tämän ruokia. Eikö jossain oltu muuten sanottu, että miehet olivat aina parempia laittamaan lihaa kuin muita ruokia? Varmaan se johtui luolamiesajoista.

Naurahdus sai Cathyn kohottamaan kulmiaan. Ei hän kysynyt, mutta kyllä häntä ihmetytti mikä niin hauskaa oli. Samassa hän tunsi Miten Ewan nousi ja laski hänet maahan. Mielellään Cathy piti Scotista kiinni ja hymyili. Ehkä Ewan ei ollut hänen opaskoiransa, mutta parempaa ihmisopastajaa ei varmaan löytyisi, jollei olisi oikein koulutusta.

Lihatiskillä Cathy haistoi monia eri hajuja ja hän tiesi, että tässä oli machomiesten keidas. Varmaan sulhasen ideoita. Morsian olisi halunnut varmaan jonkin hienostuneen kaviaarin tai vastaavaa. Saadessaan lautasen käteensa Cathy nyökkäsi ja piti omastaan kiinni. Istuutuessaan paikalleen hän haparoi käteensä haarukan ja veitsen. Häntä harmitti hiukan ettei lautasella ollut edes salaattia, mutta hän söisi minkä jaksaisi. Eikä se olisi paljoa.

Lihanleikkaaminen on aina itsessään pieni operaatio, jos ei näe mitään. Cathy hahmotti pihvin reunan ja leikkasi. Ei hänen ruokaansa tarvinnut paloitella kuin pienen lapsen. Nopeasti pala etsiytyi suuhun ja se oli hyvää.
"No ehkä minä pidän tästä", Cathy totesi ja hymyili suloisesti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





I want to dance with you //Sov Empty
ViestiAihe: Vs: I want to dance with you //Sov   I want to dance with you //Sov Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
I want to dance with you //Sov
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 4Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: IN-GAME // BON TEMPS :: Muualla Bon Tempsissa-
Siirry: