Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Etsitään hahmolle pelaajaa!

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Noah Riddick
Ylläpitäjä | Ihmissusi
Noah Riddick


Pelaaja : una
Viestien lukumäärä : 6
Join date : 31.12.2009

Etsitään hahmolle pelaajaa! Empty
ViestiAihe: Etsitään hahmolle pelaajaa!   Etsitään hahmolle pelaajaa! EmptyLa Tammi 16, 2010 5:59 pm

Tässä topicissa voitte etsintäkuuluttaa pelaajia sellaisille hahmoille, jotka liittyvät jollain tavalla omaan hahmoonne. Esimerkkinä vaikkapa perheenjäsenet, muut sukulaiset tai rakkaat.

Mikäli etsitte jollekin hahmolle pelaajaa, kirjoitelkaa tähän ketjuun viesti, jossa kerrotte mahdollisimman tarkasti millainen hahmo on kyseessä. Siis yleiset perustiedot ja vähän jotain muuta olisi hyvä kertoilla.

Hahmoista kiinnostuneet ottavat suoraan yhteyttä pelaajaan yksityisviestitse!

Tätä kautta etsittyjä hahmoja tulee hakea hahmohakemus - osion kautta niin kuin muitakin hahmoja.

Kun löydätte pelaajan hahmolle, muokkaattehan viestinne niin, että sen saa poistaa tai poistatte itse viestin.

Näitä hahmoja voivat myös uudet pelaajat hakea suoraan hahmohakemusten kautta!
Takaisin alkuun Siirry alas
Roxy Blake
Ylläpitäjä | Ihminen
Roxy Blake


Pelaaja : una
Viestien lukumäärä : 12
Join date : 10.01.2010

Etsitään hahmolle pelaajaa! Empty
ViestiAihe: Vs: Etsitään hahmolle pelaajaa!   Etsitään hahmolle pelaajaa! EmptyLa Tammi 16, 2010 6:03 pm

Tökkään samaan viestiin muitakin hahmojani koskevat etsintäkuulutukset.

Pelaajaa etsivät:

Sophie Blake
~ 18-vuotias, Roxy Blaken pikkusisko, high schoolin viimeisellä luokalla, luonne yms. pelaajan itse päätettävissä. Ulkonäkö myös vapaasti päätettävissä, mutta toiveena vaaleat hiukset.

April Blake
~ 16-vuotias, myös Roxy Blaken pikkusisko, high schoolilainen, luonnetta, ulkonäköä yms. saa pelaaja itse kehitellä. Tällekin toiveissa vaaleat hiukset.

Noah Riddickin kihlattu
~ Nimi, ikä, luonne yms. pelaajan päätettävissä. Toiveissa jonkun verran nuorempi neitokainen kuin Noah on. Miehen lasten äitipuoli.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Etsitään hahmolle pelaajaa!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Juonittelu & deittipalsta-
Siirry: