Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Esittele itsesi

Siirry alas 
+2
Noah Riddick
Drakian Sylvester
6 posters
KirjoittajaViesti
Drakian Sylvester
Vampyyri
Drakian Sylvester


Pelaaja : Herushingu
Viestien lukumäärä : 119
Join date : 21.01.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Helsinki

Esittele itsesi Empty
ViestiAihe: Esittele itsesi   Esittele itsesi EmptyPe Tammi 22, 2010 10:26 pm

Täällää rakkaat charpparit ja ropettajat voivat esitellä toisiaan keskenään. Sallinette, että aloitan?

Nimi: Herushingu aka Master Hellsing/ Argatni
Ikä: 17
Roolipelikokemukset: Olisiko se nyt 3 vuotta? Pelaan lukuisia roolipeliä Animanga Resortissa ja omistan kaksi kaverini ja sen veljen kanssa.

Olen -92 vuonna syntynyt tyttönen Helsingistä. Viihdyn todella paljon roolipelien parissa ja charppaan kaikissa mahdollisissa paikoissa. Olen aina etsinyt roolipeliä, jossa oli ainesta vampyyreistä ja vihdoin toiveeni toteutui ja tämä kaunis ihana paikka löytyi! Olen iloinen siitä! Harrastukseni: No eeh...Roolipeli lisäksi anime, manga, piirtäminen ja grafiikkojen teko.

No siinähän oli jotain minusta. Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.hellsinguniverse.suntuubi.com
Noah Riddick
Ylläpitäjä | Ihmissusi
Noah Riddick


Pelaaja : una
Viestien lukumäärä : 6
Join date : 31.12.2009

Esittele itsesi Empty
ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi   Esittele itsesi EmptyPe Tammi 22, 2010 11:19 pm

Nimi: una
Ikä: 21
Ropekokemus: n. vuodesta 2005. Ylläpitänyt olen useampaakin roolipeliä ennen tätä. Pitkäikäisin ropeni on vieläkin aktiivisesti elossa oleva Blackmore's School, joka on ollut lempilapseni jo vuodesta 2006.

Olen siis parikymppinen neitokainen Itä-Suomesta. Yritän oikein ahkerasti opiskella tradenomiksi, mutta ainakin viimeaikoina opiskelumotivaatio on lipsahtanut negatiivisen puolelle, mutta uuden vuoden lupaukseni myötä yritän saada opinnot edes jotenkin takaisin raiteilleen. Olisi nimittäin tarkoitus kohta valmistuakin, joten parempi ottaa itseään niskasta kiinni.

Omistan aivan ihanan hiukan yli vuoden vanhan kissan nimeltään Virkku. Asustelen tällä hetkellä siskon kanssa kimppakämpässä, jossa asustaa meidän lisäksi myös kaksi kissaa ja lauma marsuja. Olen henkeen ja vereen kissaihminen. En juurikaan pidä koirista, sillä kissat ovat juuri minulle sopivia eläimiä. On ne ylisöpöt pikkuhauvelit kuitenkin ihan suloisia ja jos joskus koiran hankkisin, se olisi varmaankin pomeranian, mopsi tai chihuahua.

Lueskelen oikein mieluusti kaikenlaisia kirjoja ja tällä hetkellä tavoitteena on lukea Charlaine Harrisin Southern Vampire Mysteries - kirjasarja loppuun. Enää viimeisin osa puuttuu. Noita kirjoja on vaan kamalan hankala mistään saada, koska niitä ei ole suomennettu, joten joudun netistä tilaamaan niitä. Kirjahyllystä löytyy siis melkein koko sarja. Suosittelen kaikille oikein lämpimästi tutustumaan ainakin ensimmäiseen kirjaan ;) Tykkään tietysti myös True Blood tv-sarjasta, mutta jotkut kirjoista sarjaan muutetut asiat ärsyttävät.

Olenpas nyt höpöttänyt aivan liian pitkästi ja tylsästi itsestäni. En osaa oikein kunnolla kertoa mitään järkevää itsestäni. Kaikkien esittelyiden yms. kirjoittaminen on tuskaa. :/
Takaisin alkuun Siirry alas
Tatu Náttfarison
Ihmissusi
Tatu Náttfarison


Pelaaja : Ay
Viestien lukumäärä : 196
Join date : 23.01.2010

Esittele itsesi Empty
ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi   Esittele itsesi EmptySu Tammi 24, 2010 5:20 pm

Nimi: Ay
Ikä: 89 malli
Ropekokemus: 06 syksyllä ystäväni sai minut innostumaan ropetuksesta sitä ennen en ole käyttänyt laisinkaan tietokonetta. Itselläni on kolme omaa foorumia jonkun takia ei menesty Brother of the Horses, Red Norht ja Rivertohr City. Monessa muissakin paikoissakin kyllä pelaan, mutta aika monessa on ollut hiljaista rytmiä.

Itselläni on TrueBloodin tv-ohjelman ensimmäisen tuotannon kauden DVD pakkaus. Kirjaa en ole lukenut, mutta olen kuullut siitä. Joitakin pätkiä olen nähnyt kakkos tuotannosta. Ainakin kolme tuotantoa tulisi tv:seen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Alexandra Johnson
Muodonmuuttaja
Alexandra Johnson


Pelaaja : cardea
Viestien lukumäärä : 58
Join date : 31.01.2010
Ikä : 31

Esittele itsesi Empty
ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi   Esittele itsesi EmptySu Tammi 31, 2010 1:36 pm

Nimi: Cardea
Ikä: -93 syntynyt
Pelikokemus: Noin neljä vuotta tulee hiljalleen täyteen. Olen halinnoinut muutamia ropeja, mutta ne ovat syystä tai toisesta sitten jossain vaiheessa hiljentyneet. Olen pelannut kaiken maailman foorumeilla, aktiivisesti tämän koko ajan.

Opiskelen tällä hetkellä kirjoittaja lukiossa, joten ei ole mitenkään harvinaista, että viikossa voin kirjoittaa pari novellia ja haaveilla kirjasta. Asun asuntolassa, joten elämäni on kaikea muuta kuin normaalia päivä rytmiä. Yökävelyt ystävien kanssa ja kuuden ihmisen nukkuminen yhdessä sängyssä on minun arkeani.

Porukoiden luona minua odottaa aina kolme häntäänsä heiluttavaa kaveria. Olen rakastanut eläimiä pienestä pitäen ja kun muutan omaan kämppään, koitan saada sinne mahtumaan jonkun karvaisen kaverin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Lilianne Ibardo
Ihmissusi
Lilianne Ibardo


Pelaaja : Totopo
Viestien lukumäärä : 19
Join date : 02.02.2010
Paikkakunta : Porila

Esittele itsesi Empty
ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi   Esittele itsesi EmptyTi Helmi 02, 2010 5:50 pm

Nimi: Totoxina, Totopo, Toto, mitä nyt tuosta voi vääntääkään.
Ikä: Vuosikerta 1995
Ropekokemus: Nelisen vuotta kai tullut, en ole pitänyt lukua. Aloitin ensin koira ja susilla pelaten kunnes vähitellen aloin laajentaa pelikokemustani ihmismäisiin olentoihinkin. Isosiskonikin ropettaa ja hänen kauttaan minä tämän maailman löysinkin. *kumartaa siskolleen*

Ja mitäs muuta? Olen melkolailla huumoria heittävä, yleensä laidasta laitaan heilahteleva persoona; Iloinen - haikea, mietteliäs - ajattelematon, pirteä - uninen jne. Pyrin olemaan muiden kanssa hyvää pataa sekä olla muille mukava enkä mielelläni hanki vihamiehiä mutta jos joku kerjää oikein kunnolla tai loukkaa minua tai läheisiäni ärähdän takaisin mutta saatan silti antaa asian olla jos tarvitsee.
Pidän lukemisesta, kirjoittamisesta ja piirtämisestä sekä ammattitoiveeni olisi tulla kirjailijaksi tai animaattoriksi. Ajattelen usein kaikkea ja kysyn ennen kuin mietin ja jonka takia joudun yleensä kummaksuvien sekä huvittuneiden katseiden tuijoteltavaksi, en kuitenkaan välitä siitä vaan tiedän että minulla on ystäviä joihin turvautua sekä koti mihin palata kokoamaan itseni.
Asun maalla ja meillä on siis paljon eläimiä; Yksi hevonen ja poni, lehmiä sekä sonneja, kanoja, kukkoja ja viiriäisiä. Muutamia kissojakin löytyy sekä massiivinen vahtikoiramme mikä on rodultaan Leonberginkoira. Olen perheeni nuorin ja tottunut siis siihen että minulla on vanhempaa seuraa mutta olen jo tottunut oman ikäiseenkin ja huomannut sen olevan hauskaa.

Mutta ei enempää minusta, palaan takaisin rähjäiseen laatikkooni makoilemaa. ^^ *kipeti kipi kipi*
Takaisin alkuun Siirry alas
Godric
Vampyyri



Pelaaja : derefel
Viestien lukumäärä : 88
Join date : 23.01.2010

Esittele itsesi Empty
ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi   Esittele itsesi EmptyTi Maalis 09, 2010 11:48 pm

Minäkin pistän nyt esittelyn, kun on tullut jo selkkausta tuosta minun nimimerkkieni käytöstä.

Nimi: Derefel. Mutta käytän myös muita; Yukimura, Yoshitsune ja Madara ovat myös käytössä. Yukimurana minulla oli true blood aiheinen rpg, mikä ei kuitenkaan koskaan menestynyt. Godricin esittelyn kuitenkin otin sieltä, joten en ole varastanut sitä. Kuten minulta jo kysyttiin.

ikä ja sukupuoli: 20 mies

Kokemus muutama vuosi, erilaisia ropeja.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Esittele itsesi Empty
ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi   Esittele itsesi Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Esittele itsesi
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: O F F - G A M E :: Takahuone-
Siirry: