Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 DEAD UNTIL DARK RPG - lopettaa (uusi admin mahdollisesti etsinnässä)

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Sam Merlotte
Ylläpitäjä | Muodonmuuttaja
Sam Merlotte


Pelaaja : una
Viestien lukumäärä : 21
Join date : 30.12.2009

DEAD UNTIL DARK RPG - lopettaa (uusi admin mahdollisesti etsinnässä) Empty
ViestiAihe: DEAD UNTIL DARK RPG - lopettaa (uusi admin mahdollisesti etsinnässä)   DEAD UNTIL DARK RPG - lopettaa (uusi admin mahdollisesti etsinnässä) EmptyTo Kesä 16, 2011 5:55 pm

Poissaoloni foorumilta on varmasti huomattu. Olen jo pidempään pohtinut tämän pelin lopettamista, koska minulla ei ole tällä hetkellä aikaa eikä ennen kaikkea innostusta pelin pyörittämiseen. Pidän vieläkin SVM - kirjoista ja True Blood - sarjasta, mutta niihin perustuvan ropen pyörittäminen on tällä hetkellä mahdotonta. Tällä hetkellä keskityn täysillä Blackmore's School RPG:n ylläpitämiseen ja erääseen jo pitkään suunnitteilla olevan projektin toteuttamiseen.

Sen takia Dead Until Dark RPG lopettaa...

... ainakin minun ylläpitämänä. Tähän ropeen tein paljon työtä mm. pelin infojen yms. takia, joten en halua, että Dead Until Dark RPG loppuu aivan kokonaan, ellei ole ihan pakko.

Jos joku pelaajista tai joku tämän näkevä ulkopuolinen on kiinnostunut jatkamaan pelin pyörittämistä, minuun voi ottaa yhteyttä sähköpostitse (anu[at]blackmorerpg.net). Mikäli uusi admin löytyy, toivon hänen olevan innokkaampi kehittämään ja viemään peliä eteenpäin. Tässä pelissä on varmasti potentiaalia isommaksi kuin se nyt on, oikean adminin kanssa. Sähköpostilla voi myös kysellä lisätietoja, jos sellaisia kaipaa.

Kiitän kaikkia ihania pelaajia, jotka ovat täällä pelanneet. Toivottavasti tavataan jossain muussa ropessa.

- una

Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blackmorerpg.net/ropet
 
DEAD UNTIL DARK RPG - lopettaa (uusi admin mahdollisesti etsinnässä)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Ilmoitustaulu-
Siirry: