Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Drakianin päiväkirja^^

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Drakian Sylvester
Vampyyri
Drakian Sylvester


Pelaaja : Herushingu
Viestien lukumäärä : 119
Join date : 21.01.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Helsinki

Drakianin päiväkirja^^ Empty
ViestiAihe: Drakianin päiväkirja^^   Drakianin päiväkirja^^ EmptySu Tammi 24, 2010 2:19 pm

24.01.10
6:05 pmNukun kotona sohvallani. Eilisestä ei tullut mitään mieleenkään kun ryyppäyksen jälkeen unohdin kaiken. Sen vuoksi en enää juo paljoakaan alkoholia. Ei se minua varten ole. Heräsin uutislähetykseen. Viskaisin sanomalehden naamaltani ja istahdin kuuntelemaan.
6:38 pm Sammutin TV:n. Lähdin etsimään vaatteitani ja se tuotti hiukan päävaivaa. Oliko muhun iskenyt dementian oireet? Tuskinpa. Olenhan pelkkä vampyyri.
6:57 pm Löydän vihdoinkin farkkuni sen jälkeen takin. Puin päälle ja lähdin kaupungille.
7:04 pm Saavun Melotten Baariin ja tilaan punaviiniä. Näen jonkun naisen, minulle herää epäluuro, että nainen on joku kumma henkilö. Luen lehteä ja koitan olla reagoimatta ympäristöön ja samaistua yhteisöön.
7:36 pm Kun sain viinini juotua. Päätin polttaa sikaria. Samainen nainen pyytää minua lopettamaan, loput sanani jäi kesken ja baariin asteli "vanhoja tuttuja" vaatimaan velkaa. Minua osoitetaan aseella.
8:12 pm Riidat loppui, tyttökin lähti jonnekin jättäen vastaukseksi "fuck you". Baarin jälkeen lähdin kotia päin. Tylsää oli. Oli pakko siis suunnitella joku uusi rikos ja saada vähän rahaa velan maksettavaksi.
8:20 pm Tyttö lähti seuraamaan minua ja kyselemään minulta kaikkea. Olin harvoin jossain aktiivinen keskusteluissa, mutta puheemme ei kestänyt kauan aikaa. Kimppuumme hyökkäsi tusi aseistettuja ihmisiä ja ryhdyimme itsepuolustautumaan. En sietänyt sipulin hajua, mutta veri sen muokkasi...
9:16 pm Taistelu loppui tapoin kaikki melkein paitsi kaksi. Tyttö hoiteli ne. Ne siat ampuivat kehoni täyteen hopeaa. Siitä seurasi luotien poisto.
10:34 pm Hän sai poistettua hopealuodit pois kehostani ja auttoi minua menemään kotiin ennen auringonnousua.

25.01.10
00:09 am Saavuimme kotiini ja tyttö alkoi siivota kämppääni, kun taas itse lojuin sohvallani olohuoneessani.


-Drakian Sylvester
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.hellsinguniverse.suntuubi.com
 
Drakianin päiväkirja^^
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Drakianin kotona

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Hahmomuistiot-
Siirry: