Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Kenkien ääntä

Siirry alas 
2 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
KirjoittajaViesti
Ewan McNelly
Ihmissusi
Ewan McNelly


Pelaaja : Ay
Viestien lukumäärä : 151
Join date : 15.02.2010

Kenkien ääntä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Kenkien ääntä   Kenkien ääntä - Sivu 5 EmptyPe Maalis 26, 2010 9:27 pm

" Nähtäväst se myös onnistuikin. " Ewan sanoi.
Naisen perässä hän asteli keittiöön, mutta loppujen lopuksi pisti paidan hänen yltään mikä haisi edelleen Cahtyn kaatamalta teeltä.
" En ole vielä mihinkään allerginen. Kyllä kelpaa. " Ewan sanoi.
Hän pystyi syömään mitä vain, mutta olihan hänkin pienesti nirso ruan suhteen. Liha meni kaikkein eniten, koska se hänen alaansa. Miten kauniisti Cahty oli ottanut kulhon jääkaapista ja asettanut pöydälle. Cahty alkoi antaa koiralle ruokaa niin nyt hän alkoi itse ottaa salaattia, mutta pienesti hän poimi salaatissa kanaa enemmän. Salaattinsa hän pisti leivälle. Samassa hän alkoi mussuttaa.
" Olet hyvä koki, mutta pelkään, että tämä määrä ei saa minun ruoka haluni loppuvan. Olisiko mahdollista saada jälki ruoaksi toffeeta. " Ewan sanoi ja kysyi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cathy Fleming
Tavallinen Tallaaja
Cathy Fleming


Pelaaja : cardea
Viestien lukumäärä : 152
Join date : 04.02.2010
Ikä : 31

Kenkien ääntä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Kenkien ääntä   Kenkien ääntä - Sivu 5 EmptyPe Maalis 26, 2010 9:36 pm

Kehut lämmittivät, mutta toffee sai Cathyn kevyesti punastumaan jälleen.
"Enköhän minä voi järjestää sinulle hieman toffeeta", hän vakuutti istuutuessaan alas ja ottaessaan salaattia ja leipiä itselleen. Hän ei syönyt läheskään niin paljoa kuin Ewan, sillä odotellessaan Cathy oli hieman napostellut kaikkea... Se ei tehnyt hänelle hyvää. Nyt kuitenkin hän saattoi syödä ihanaa kanasalaattia, jossa oli kumman vähän kanaa... Ilmiselvästi Ewan oli lihamiehiä. Cathy ei sanonut mitään hymyili vain häikäisevästi.

Saatuaan annoksensa loppuun, minkä syömisessä ei mennyt kauaa, Cathy vei lautesensa tiskialtaaseen ja palasi pöydän luokse.
"Minun piti kysyä sinulta aiemmin lempi ruokaasi, joten kerro minulle. Mille sinä et sano ei", Cathy sanoi juoden hieman jääteetä. Robin oli saanut ruokansa syötyä ja koira meni puuhailemaan omiaan, todne näköisesti nukkumaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewan McNelly
Ihmissusi
Ewan McNelly


Pelaaja : Ay
Viestien lukumäärä : 151
Join date : 15.02.2010

Kenkien ääntä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Kenkien ääntä   Kenkien ääntä - Sivu 5 EmptyPe Maalis 26, 2010 9:55 pm

Se kuulosti todelta hyvältä, kun saisi joskus lisää toffeeta. Mitä mies sanomaan, kun hänen pitäisi saada huulensa kuriin. Ne ajatukset jäivät unholaan, kun sai hyvää ruokaa. Ruoka oli maittavaa.
" On aika pitkä lista mistä minä pidän. " Ewan sanoi ja katsoi kysyvästi.
" Erilaisista lihasta ja rasvaisesta. Keitot eivät ole ihan lempi ruokaa, mutta menee alas, kun on kipeenä. Vihanneksi paistettuna enemmän tai tällein, mutta harvoin syön. " Ewan sanoi.
Se oli perus ihmissuden ruokaympyrä.
" Entä sinä? "
Takaisin alkuun Siirry alas
Cathy Fleming
Tavallinen Tallaaja
Cathy Fleming


Pelaaja : cardea
Viestien lukumäärä : 152
Join date : 04.02.2010
Ikä : 31

Kenkien ääntä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Kenkien ääntä   Kenkien ääntä - Sivu 5 EmptyPe Maalis 26, 2010 10:04 pm

Hemmetti, lihakundi, Cathyn pitäisi opetella tekemään jotain lihasta, jos hän ikinä haluaisi laittaa Ewanille tämän lempi ruokaa. Ehkä hän keksisi jotain. Keittoja ja vihanneksia ilmiselvästi ei.
"Minä pidän kanaruuista ja kiinalaisesta. Äitini tekee maiilman parasta lasahgnetteä ja isäni leipoo mielellään, joten olen aina syönyt kaikkea, vaikka minä taidan suosiolla jättää suuret pihvit sinulle. Ne eivät iske", Cathy totesi naurahtaen ja ravisti päätään. Hän ei todellakaan nauttinut juuri liha ruuista.

"Ja minä taidan tietää jo sinun lempi jälkiruokasi", Cathy totesi virnistäen. Eipä häntä haitannut olla kenenkään lempijälkiruokana, paitsi vampyyrille. Hän ei halunnut olla lounas tai iltapala. Ewanille hän olisi vaikka pääruoka, jos niikseen tuli.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewan McNelly
Ihmissusi
Ewan McNelly


Pelaaja : Ay
Viestien lukumäärä : 151
Join date : 15.02.2010

Kenkien ääntä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Kenkien ääntä   Kenkien ääntä - Sivu 5 EmptyPe Maalis 26, 2010 10:55 pm

Ihan ihmisistä Ewan ei oikein viittynyt sanoa, mutta se oli silloin, kuin on sutena.
" Nekin maistuvat todella hyvältä. Ihme, että en ole käynyt pitkään aikaan kiinalaisessa. En edes ole huomannut onko tässä kaupungissa sellaista. " Ewan sanoi.
Lasangien kuulessaan säpsähti sen verran, että nainen sai kuulla, että mies ei pitänyt siitä. Leipominen ei ollut hänen alaansa. Enemmän lopuksi hän oli itse taikinassa ja suihkun kautta pääsisi siitä lopullisesti eroon.
" No mitä kaikkea he kysyivät sinulta? " Ewan sanoi uteliaana.
" Vai sinä tiedät, koska minä olen varmaakin sanonnutkin mikä olisi ihana jälkiruoka olisi. Saanko minä jälkiruokaa? " Ewan kysyi.
Katseet olivat tiukasti naisessa. Välillä ruan kanssa joikin mitä oli tarjolla juotavana.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cathy Fleming
Tavallinen Tallaaja
Cathy Fleming


Pelaaja : cardea
Viestien lukumäärä : 152
Join date : 04.02.2010
Ikä : 31

Kenkien ääntä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Kenkien ääntä   Kenkien ääntä - Sivu 5 EmptyPe Maalis 26, 2010 11:09 pm

Naurahtaen Cathy ravisti päätään.
"Ei, Tempsistä et löydä kiinalaista, mutta Shreportissa on", Cathy kertoi hymyillen. Kuullessaan hassun äänen Cathy päätteli, että Ewan ei välittänyt lasagnesta, sääli sinänsä.
"Et halua kuulla", Cathy vastasi irvistäen. Yksi oli vakio: onko kiltin alla mitään? Hän ei todellakaan kehtaisi kysyä sellaista Ewanilta, ainakaan vielä. Ehkä joskus myöhemmin, jos hän uskaltaisi.

Naurahtaen Cathy nousi seisomaan ja hapuili tiensä Ewanin luokse ja istuutui tämän syliin varoen. Ennen kuin Cathy suuteli Ewania hän silitti jälleen miehen kasvoja ja virnisti pienesti.
"Miten se menikään... saisiko herralle olla toffeeta?" Cathy kysyi ja tunsi huulillaan miehen hengityksen ennen kuin painoi pehmeät huulensa vasten Ewanin huulia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewan McNelly
Ihmissusi
Ewan McNelly


Pelaaja : Ay
Viestien lukumäärä : 151
Join date : 15.02.2010

Kenkien ääntä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Kenkien ääntä   Kenkien ääntä - Sivu 5 EmptyLa Maalis 27, 2010 4:21 pm

Se oli harmi, että Tempsissä ei ollut sellaista ravintolaa. Aina kauemmaksi piti mennä no kai sitten sinne täytyy muuttaa.
" Tietenkin halusin kuulla mitä on jälkiruaksi. " Ewan sanoi tiukasti.
Syödyttyään ystävällisesti Ewan vei likaisen astiansa ja välineensä pesualtaaseen. Vietyään hän asettui samalle penkille ja joi juomistaansa mitä oli tarjolla. Tiukasti silmät katsoivat Cahtyä, joka asteli häntä kohti. Hän katsoi kysyvästi, vaikka tiesi, että nainen ei näkisi häntä. Automaattisesti hän lukkiintui kädensä, kun nainen istuuntui syliinsä. Kädet katsoivat huolen siitä, että nainen ei putoa sylistäänsä.
" Jos on mahdollista saada. " Ewan sanoi Cahty kysymykselle.
Samalla hän nautti naisen silittelystä. Silmät olivat umpeutuneet rapsutuksesta, kunnes tunsi toffeen makuiset huulet omillaansa. Yllättyneenä Ewan katsoi, vaikka toisinaan uskoikin saavansa suudelman. Iloisena ja tunteikkaina Ewan vastasi naisen suudelmaan. Kädet alkoivat enemmän olla lempeitä ja hyväillä naista. Koko tilanteesta mies nautti sydämensä pohjasta ja toivoi myös naisenkin olevan iloinen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cathy Fleming
Tavallinen Tallaaja
Cathy Fleming


Pelaaja : cardea
Viestien lukumäärä : 152
Join date : 04.02.2010
Ikä : 31

Kenkien ääntä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Kenkien ääntä   Kenkien ääntä - Sivu 5 EmptyLa Maalis 27, 2010 4:30 pm

Ensin Ewan vaikutti yllättyneeltä, mutta sitten he pääsivätkin takaisin vauhtiin. Cathy oli itse asiassa pääasiassa miettinyt neljä tuntia Ewania ja tämän huulia, mikä oli ollyt hyvin ärsyttävää. Tietenkin hänellä oli ollut miehiä, mutta nämä olivat aina olleet hieman nihkeitä koko sokeuden takia ja Cathy oli tuntenut itsensä kaikkea muuta kuin halutuksi ja pidetyksi, mutta Ewan ei kyllä jättänyt siihen pohdinnan varaa.

Käsien hyväily, vaikka se oli hyvin kilttiä ja lempeeä, sai Cathyn tuntemaan olonsa hieman kuumaksi. Välittämättä kuitenkaan siitä hän painautui lähemmäs Ewania ja antoi palaa. Huulilta Cathy eksyi kuljettamaan omiaan pikin Ewanin leukaperää ja kaulaa. Hän ei voinut vastustaa kiusausta kevyeltä näykkäisyltä ja lipaisulta perään. Loppujen lopuksi, hänkin oli vain nainen.
"Saitteko kylliksenne jälkiruuasta?" Cathy tiedusteli hengitys hieman tiheämpänä kuin normaalisti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewan McNelly
Ihmissusi
Ewan McNelly


Pelaaja : Ay
Viestien lukumäärä : 151
Join date : 15.02.2010

Kenkien ääntä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Kenkien ääntä   Kenkien ääntä - Sivu 5 EmptyMa Maalis 29, 2010 2:48 am

Jokainen suudelma oli taivaalista ja vei lähemmäksi taivasta. Aijemmin hän ei ole kokenut näin hyvää tunnetta, mutta olihan se ihmeelistä, että miten nopeassa hetkessä Ewan oli huomannut kiinnostusta tähän naiseen. Miten nopeasti tämä oli edennyt ja eik mie halunnut, että tämä etenisi niin nopeasti. Ennen kaikkea nopeudesta huolimatta tunne ja kaikki tuntui niin täydelliseltä. Mitä ikinen liike voisikaan tuottaa Cahtylle yhtä hyvää tunnetta, kuin hän ainakin Ewan toivoi niin. Se oli ihan sama, kuinka keuhkot pyysivät happea, kun halusi maistaa makuisia huulia, jotka muuttuivat hyvemmäksi ja hyvemmäksi. Jossain vaiheessa niin, kuin aina täytyi ottaa paussia. Kuulessaan mitä Cahty sanoi sai se Ewanin naurahtamaan.
" Valitettavasti minä en voi olla, kuin haluamatta lisää jälkiruokaa. Kunnioitan sydämellisesti, että jos jälkiruoka loppui. " Ewan sanoi.
Hän ei kuitenkaan äästänyt Cahtyä minnekkään sylistäänsä, vaikka ei saisi jälkiruokaa. Enemmäkin hän tyytyi katsomaan Cahtyn kauniita silmiä ja alkoi miettiä, että mitä Cahty ajatteli oikein hänestä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cathy Fleming
Tavallinen Tallaaja
Cathy Fleming


Pelaaja : cardea
Viestien lukumäärä : 152
Join date : 04.02.2010
Ikä : 31

Kenkien ääntä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Kenkien ääntä   Kenkien ääntä - Sivu 5 EmptyMa Maalis 29, 2010 8:19 am

Ewan todellakin osasi saada Cathyn pään hieman pyörälleen ja sitten vielä ympäri.
"Eiköhän sitä ole vielä jäljellä teille", nainen tyytyi pohtimaan ja hengittämään ainakin hetkeki miehen raikasta tuoksua lähellään ja nauttimaan vain toisen siinä olosta. Hän tunsi itsensä niin heikoksi Ewanin lähellä. Hänen sydämmensä vain tykytti lujaa ja ei tuntunut rauhoittuvan sitten millään.

Mitenkään kiirehtimättä Cathy alkoi silittämään miehen niskaa pitkillä sormillaan. Hän piti koskemisesta enemmän kuin olisi varmaan pitänyt. Hän oli kuin huumaantunut Ewanista ja tämän huulista niin, että hän ei vain halunnut mitään muuta kuin miestä. Uudelleen ja uudelleen hän olisi kyennyt suutelemaan toista ja pysymään siinä sylissä.

Kevyt pirullinen virne nousi suloisille kasvoille, kun Cathy totesi.
"Valitettavasti teidän täytyy itse noutaa tällä kertaa toffeenne". Sokea nainen oli utelias ja hän olisi voinut viettää tunteja vain tutkien miten Ewan reagoisi mihinkin asiaan. Hänen pitäisi todellakin hillitä hieman itseään, mutta ei vielä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewan McNelly
Ihmissusi
Ewan McNelly


Pelaaja : Ay
Viestien lukumäärä : 151
Join date : 15.02.2010

Kenkien ääntä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Kenkien ääntä   Kenkien ääntä - Sivu 5 EmptyTi Maalis 30, 2010 12:58 am

Ewan oli yllättynyt naisen kiusallisuudesta. Sitä nainen osasi tehdä kiusata häntä hyvin piinaavasti. Miten hän kiusasi sanoillaan häntä nyt, että hänen pitäisi napata toffeen itse. Ennen kaikkea halusiko nainen, että hän nappaisi huulilleensa? Jos ei haluaisi ja hän olisi napannut kuitenkin? Olisiko hyvä, jos Ewan ei nappaisi toffeitaansa huulilleensa? Oliko vauhti kova? Itselleen Ewan tyytyi ja oli pakko sanoa mentii hieman hurjaa, kun ei oikein tuntenut toista, mutta toinen tuntui niin ihanalta, että oli mahdotonta kuvailla sanoilla.

" Ai, että minun itse täytyy hakea. Mitä, jos minä en haekkaan ja tyydyn tähän? Petytkö vai oletko mielissäsi? " Ewan sanoi ja kysyi.
Hän halusi oikeasti tietää missä mennään. Oli välillä tullut selaisia kohtia, että ne sanat olivat tulleet suudelmien kanssa, että rakastan sinua. Hyvillä miellissään hän piteli naista sylissään eikä päästänyt minnekkään. Hellästi ja rakastavaisena hän kosketteli naisen vartaloa ja hipaisi sormillaansa naisen huulia.
" Olet hyvin kaunis. " Ewan voihkasi ääneen.
Jos Cahty näkisi nyt niin saisi nähdä miten Ewan oli lumoutunut naiseen. Mies oli kokonaan myyty. Miettien ja ihaillen Ewan katseli naisen silmiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cathy Fleming
Tavallinen Tallaaja
Cathy Fleming


Pelaaja : cardea
Viestien lukumäärä : 152
Join date : 04.02.2010
Ikä : 31

Kenkien ääntä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Kenkien ääntä   Kenkien ääntä - Sivu 5 EmptyTi Maalis 30, 2010 5:36 am

Kallistaen tuumivasti päätään Cathy mietti pettyisikö hän. Kyllä hän piti Ewanin suudelmista hyvinkin paljon, mutta hän jäi eloon ilmankin.
"En minä kuole ilmankaan, vaikka nautin niistä suuresti. Yhtä paljon minä pidän sinun kanssasi juttelemisestakin", Cathy vastasi ja tunsi miten Ewan hyväili hänen hoikkaa kehoaan. Se tuntui äärettömän miellyttävältä. Sormet hipaisivat hieman herkistyneitä huulia ja olivat saada Cathyn säpsähtämään. Hän kuitenkin yllättyi enemmän Ewanin voihkaisusta. Käheä naurahdus tuli sokean suusta:"Minä en hetkeen kyllästy tuohon".

Eikä Cathy kyllästynyt miehen uskomattoman ihaniin kasvoihin. Hän olisi voinut vain tutkia jokaisen uurteen ja ilmeen aiheuttamat muutokset. Nyt Cathyn kädet vaeltelivat kaulalla, olkapäillä ja rinnalla. Hän muisti jo ulkoa millaiselta Ewan tuntui. Hän ei osannut hahmottaa ehkä muotoja sen kummemmin, mutta hän olisi tuntenut Ewanin kehon missä vain.

Hänen teki niin mieli vain painautua syvälle toisen syliin ja jäädä siihen. Kuunnella sydämmen lyöntejä ja tuntea miten miehen keuhkot täyttyivät ilmasta ja tyhjenivät jälleen ja tuntea miehen tuoksun nenässä, joka oli Cathylle jo melko tuttu. Siksi sokea nainen paranskin asentoaan ja "katseli" utuisilla silmillään jonnekkin, minne Ewanin silmät eivät päässeet.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewan McNelly
Ihmissusi
Ewan McNelly


Pelaaja : Ay
Viestien lukumäärä : 151
Join date : 15.02.2010

Kenkien ääntä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Kenkien ääntä   Kenkien ääntä - Sivu 5 EmptyKe Maalis 31, 2010 8:33 pm

" Se hauska kuulla. " Ewan sanoi.
Se oli totaalisesti kiva kuulla, kun nainen nautti hänen suudelmista ja juttelemisesta. Vaikka välillä tuntui siltä, että naisella menisi ohi muuttamia lauseita hänen puhuessaan. Nyt juuri hän nautti, että sai olla naisen alla ja Cahty hänen sylissäänsä. Nähtävästi Cahty tykkäsi hänen voihkamisestaan ja jopa itsekkin tykkäsi miten oli voihkaissut.

" Saanko jäädä yöksi? " Ewan sanoi tuulesta temmattu.
Hän ei kuitenkaan ajatellut mitään rakastelua, vaikka se sopisi toisaalta. Enemmäkseen hän voisi mennä nukkumaan vieras huineeseen tai sohvalle. Hänen kotinsa oli lian kaukana.

//Tök tök, kiusaaja pahoja viestejä pistäää//
Takaisin alkuun Siirry alas
Cathy Fleming
Tavallinen Tallaaja
Cathy Fleming


Pelaaja : cardea
Viestien lukumäärä : 152
Join date : 04.02.2010
Ikä : 31

Kenkien ääntä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Kenkien ääntä   Kenkien ääntä - Sivu 5 EmptyKe Maalis 31, 2010 10:28 pm

//Hihhih... xP //

Kaunis hymy kareili koko ajan Cathyn huulilla ja tämä tuntui vain nauttivan enemmän ja enemmän, vaikka he eivät edes tehneet mitään sen suurempaa. Ei tarvinnutkaan tehdä. Tyytyväisenä kaikin puolin oloonsa Cathy paransi hieman asentoaan ja painui vasten Ewanin rintaa. Se oli paras paikka kaikista. Yllättävä kysymys sai Cathyn hetken pohtimaan mitä häneltä oli mennyt ohi.
"Saathan sinä. Minulla ei ole kyllä tarjota vierasvuodetta. Vain sohva, joka taitaa olla hieman lyhyt sinulle", Cathy totesi ja ainakaan mies ei kuvittelisi heidän päätyvän sänkyyn tänä yönä ainakaan. Cathy ei halunnut hoppuilulla pilata kaikkea hyvää mitä Ewanista oli seurannut.

"Eikö sinun ole vähän huono istua siinä? Nojatuoli tai sohva olisivat soveltuvampia tähän", Cathy kysyi ja silitteli hajamielisen oloisena vahvaa käsivartta ja välillä pitkät sormet hakeutuivat Ewanin sormien lomaan. Ewan rukka saisi huomata, että Cathy ei todellakaan pelännyt koskemista milloinkaan. Hänellä oli paha tapa hipelöidä kaikkia ja jos sitä ei kestänyt niin siinä oli ongelmia luvassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewan McNelly
Ihmissusi
Ewan McNelly


Pelaaja : Ay
Viestien lukumäärä : 151
Join date : 15.02.2010

Kenkien ääntä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Kenkien ääntä   Kenkien ääntä - Sivu 5 EmptyTo Huhti 01, 2010 10:22 pm

" Ei se minua haittaa yhtään. Sinun sohvasi kelpaa todella hyvä. Ainoastaan toivon, että ei tarvitse siitä taistell Robinin kanssa. " Ewan sanoi.
Hän hymyili todella kilitisti ja nautti, kuinka Cahty oli nojamaan häntä rintaa vasten. Hänen kädensä menivät omistavasti ja ihalillen naisen ympäri, kun nainen oli sulkeutunut syliinsä. Hän ei halunnut, että Cahty liikahtaisi tästä asennosta minnekkään. Näin hän voisi nukkua jopa montakin päivää.

Cahty puhui mies naurahti.
" Hyvä on, mutta minulla ei ole huono asento, kun olet sylissäni. " Ewan sanoi.
Siinä samassa ote lujittui niin, että nainen ei pystyisi tippumaan hänen sylistäänsä. Hän nousi ylös seissaalteen ja asteli sohvaa kohden. Taidokkaasti hän väisteli, ettei mikää tippuisi tai rikkoituisi. Lopuksi hän ilmoitti Cahtylle, kun olivat tulleet sohvalle oli se, että hän lösähti siihen ja putous saattoi olla villimpi. Samassa Ewan valutti niin itsensä sohvalle, että makasi siinä Cahty sylissään.
" Näin voisi jäädä nukkumaan. " Ewan sanoi pirullisesti.
Äänessä sai kuulla miehen nautinnon ja leikkisyyden. Mitään pahhuutta ei ollut miehen mielessä.

//Kiusaaja//
Takaisin alkuun Siirry alas
Cathy Fleming
Tavallinen Tallaaja
Cathy Fleming


Pelaaja : cardea
Viestien lukumäärä : 152
Join date : 04.02.2010
Ikä : 31

Kenkien ääntä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Kenkien ääntä   Kenkien ääntä - Sivu 5 EmptyTo Huhti 01, 2010 10:34 pm

//Minä sitten tykkään tuosta s-posti ilmoituksesta x'D Piristää kummasti iltaa saada postia, joka kertoo vastauksesta//

"Robin nukkuu yleensä kopassaan tai jalkopäässäni", Cathy kertoi ja kuullessaan nimensä koira tuli heidän luokseen häntä heiluen ja se tökkäisi kylmällä kuonollaan ensin Ewanin säärtä ja sitten Cathyn kättä, saaden kuonolleen kevyen rapsutuksen.
"Niin, sinusta puhuttiin", Cathy totesi hymyillen koiransa eleille. Silittämisestä tuli kuitenkin hankalaa, kun Ewan sulki pienen naisen käsivarsiensa sisään ja lämpimään. Naurahdus kuulosti mukavalta, kun sen kuuli rinnan sisältä. Tyytyväinen myhäily kuului sylistä, kun hänen ehdotukselleen myönnyttin, mutta kun Cathy tunsi scotin nousevan hän kietaisi kätensä tämän ympärille ja piti kiinni.

Naurun ja säikähdyksen sekainen äännähdys pääsi huulilta kun Cathy tunsi putoavansa ja sitten hän huomasi olevansa pitkällään Ewanin päällä. Hetken aikaa hänen oli pakko rauhoittaa sydämmen tykytystään ja asetuttava paremmin Ewanin syliin niin, että hän makasi äärettömän mukavasti ja painamatta mitään isomman vartalon yläpuolella.
"Älä puhu nukkumisesta tai minä nukahdan! Robin herätti minut aamulla tuhottoman aikaisin", Cathy sanoi ja tunsi melkein voittamatonta halua venytellä ja haukotella. Sen sijaan hän makasi vatsallaan Ewania vasten ja siveli kädellään hajamielisesti maskuliinisen kehon ääriviivoja, kuin pohtien missä rajat menivät.

Haukahdus aivan sohvan viereltä sai Cathyn nauramaan.
"Oletko sinä vähän mustasukkainen? Mitä? Vieko Ewan nyt sinun paikkasi vai?" Cathy kysyi ja leikkisästi pörrötti koiran päätä ja hänen kätensä nuoltiin puhtaaksi hieman karhealla kielellä.
"Yh... Onneksi sinä et kuolaa näin pahasti", Cathy totesi Ewanille ja nauroi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewan McNelly
Ihmissusi
Ewan McNelly


Pelaaja : Ay
Viestien lukumäärä : 151
Join date : 15.02.2010

Kenkien ääntä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Kenkien ääntä   Kenkien ääntä - Sivu 5 EmptyTo Huhti 01, 2010 10:53 pm

//Anteeksi mistä oikein höpöiset. Älä vaan sano, että odotit koko päivän, että mitä minä vastaan sinulle vai eikö muihin ropetus paikkoihin ole tullut vastausta. //

" No sitten. " Ewan sanoi ja toisinaan iloinen, että sai nukkua yksin sohvassa.
Robin asteli heidän luokse niin hän paijasi toisen kädellään, kun välillä hänen huulensa suutelivat hyvän makuisi huulia. hengitys taukoja tuli ja ihalua niin Ewan oli päänsä syventy niin syvälle sohvaa vasten.
" Mikset et tulisi myös sohvalle makoilemaan, kun menkin tässä makoilemme. " Ewan sanoi Robinille. Samalla hän taputti sohvaa, että sen merkiksi, että koira hyppäisi johonkin sohvan alueelle heidän seuraan.

Ewan naurahti naisen sanomalle nukahtamisesta, mutta perään naisen sulous sai Ewanin suudella uudemman kerran naista.
" Robin miksi sinä herätit Cahtyn niin aikaisin. Onko hän ollut tuhmasti sinua kohtaan? " Ewan kysyi koiralta, vaikka tiesi, että vastausta ei tulisi.
Sitten hän kääntyi katsomaan Cahtyä ja nuolaisi pienesti naisen poskea kiusaavasti.
" Mitä kiusaa olet tehnyt Robinille eikä luut ollut sen haavaumaun takia? " Ewan kysyi uteliaana ja leikkisästi.
Perään hän antoi hellän pusun naisen poskelle ja sillitteli vielä perään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cathy Fleming
Tavallinen Tallaaja
Cathy Fleming


Pelaaja : cardea
Viestien lukumäärä : 152
Join date : 04.02.2010
Ikä : 31

Kenkien ääntä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Kenkien ääntä   Kenkien ääntä - Sivu 5 EmptyTo Huhti 01, 2010 11:05 pm

// x'D En, mutta muut ovat kieltämättä aika etania sinun rinnallasi. Minä olen lukenut koko illan ihanaa kirjaa ja matkustanut vain suurimman osan päivästäni//

Nopeat suudelmat tuntuivat mukavasti huulilla ja Cathy naurahti Ewanin eleellee ja pienellä käsiliikkeellä Cathy antoi koiralle luvan tulla ja sehän tuli. Sohvassa oli pieni uloke, jolla Robin nukkui mielellään. Suuri musta noutaja asettui sille, tuhahti muutaman kerran ja jäi tarkkailemaan pariskuntaa sohvalla. Se vahtisi siinä vaikka koko yön.

Jos Cathy ei piaan arvaisi millä perustein Ewan häntä aina suukotteli, hänen pitäisi opettaa Robin varoittamaan. Tuntui aina niin jännittävältä olla jo toisen lähellä, kun ei voinut olla varma mitä seuraavaksi tapahtui. Se oli sokeuden hyvä, että huono, puoli. Kuten nytkin kevyt posken nuolaisu sai Cathyn melkoisen hämilleen ja hän nauroi.
"Minä olen selvästi tehnyt jotain, mutta en tiedä mitä", Cathy vastasi viattomasti ja hymyili silityksille.
"Silitä lisää..." Cathy pyysi ja painoi päätään miehen kättä vasten hymyillen kujeilevasti. Owenkin tiesi, että Cathy leppyi parhaiten silittämällä. Robin oli talon koira ja Cathy kissa.

"Ja Robin herättää minut aina aikasin, koska se luulee, että minun pitää mennä töihin. Minulla on nyt loma, vaikka olenkin orjuutettu häiden takia", Cathy kertoi ja tuhahti pienesti orjuutuksen takia. Hän ei pitänyt laisinkaan siitä säätämisestä! Hän oli useamman kerran ollut jo syöttää ne pirun rimpulat ja himpulat morsiammelle.
"Mistä tuli mieleen, teetkö sinä mitään todella tärkeää ensiviikon torstaina? Minä tarvitsen itselleni silmät", Cathy tajusi nyt vasta, että Ewan toimisi myös loistavana suojana tanssimiselta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewan McNelly
Ihmissusi
Ewan McNelly


Pelaaja : Ay
Viestien lukumäärä : 151
Join date : 15.02.2010

Kenkien ääntä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Kenkien ääntä   Kenkien ääntä - Sivu 5 EmptyPe Huhti 02, 2010 11:25 am

" Et tiedä mitä pahaa olet tehnyt. Se on aika paha juttu ja toivottavasti minä en joudu sinun uhriksisi. " Ewan sanoi naurahtavasti ja tuummailen.
Ewan nauroi mitä Cahty sanoi hänelle. Samalla hänen kummatkin käkdet alkoivat pujottumaan naisen hiuksien sekaan. Varovasti rapsutteli Cahtya ettei vai vetäisi hiuksia päästä tai vastaavaa.
" Pikku kissa. " Ewan sanoi hiljaa ja nuolaisi Cahtynin otsaa.

" Voisi sinua et ole opettanut minkälaiset ovat loma ajat. " Ewan sanoi naurahtaen.
Nauttien hän jatkoi naisen rapsutusta, vaikka itsekkin tykkäsi kovasti rapsuttamisesta, vaikka sitä ei voisi uskoa. Rapsutus tuli siitä, että jonkun verrat sudetkin pitävät. Sudet pitivät kuitenkin erilaista ääntä mitä kissat pitivät.
Cahtyn kysymys oli yllättävä, vaikka se ei haittanut silityksen kulkua. Enemmän se sai miehen mietteliääksi, että oliko asia mitä Cahty viimeksi puhui ja se mitä hän oli pelännyt myös itsekkin. Oliko nainen pyytämässä hänen silmien käyttöä häihin ja samanlaista seuralaista siihen? Mitä ensi viikon tornaina voisi olla, että joutuisi kieltäytymään? Ennen kaikkea hänen piti katsoa lukkarista, että ei ollut täyden kuu aika.
" En oikein tiedä, kuin? Onhan sinulla hienot silmät siinä, että et tarvitsi minun silmiäni. Minun pitäisi katsoa lukkarista miten kiireinen torstai oli oikein. " Ewan sanoi.
Hän halusi varmistaa täydenkuu ajan ja jos oli niin hyvä vale.

//Mitä kirjaa luet? vai niin. //
Takaisin alkuun Siirry alas
Cathy Fleming
Tavallinen Tallaaja
Cathy Fleming


Pelaaja : cardea
Viestien lukumäärä : 152
Join date : 04.02.2010
Ikä : 31

Kenkien ääntä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Kenkien ääntä   Kenkien ääntä - Sivu 5 EmptyPe Huhti 02, 2010 11:50 am

//Stieg Larssonin miehet jotka vihaavat naisia kirjaa. On muuten ihan pirun hyvä ja minä suorastaan ahmin aina hyviä dekkareita//

Kai Cathyn piti jotain vastatakkin, mutta se muuttui tyytyväiseksi hyminäksi ja hän sulki silmänsä suosiolla ja nautti olostaan. Pieni nuolaisu sai Cathyn nauramaan ja maukaisemaan huvittuneen kuuloisena.
"En minä ole ehtinyt ja tuolla koiralla on tapana olla ottamatta jotain kuuleviin korviinsa", Cathy totesi ja virnisti pienesti. Heillä oli ollut monen monta kertaa ollut pieniä kumpi vie ongelmia. Joskus sokeasta tuntui, kuin hänen koiransa oli ihan tahallaan jukuripää.

Kysymys muutti Ewanin hiljaiseksi ja Cathy odotteli rauhallisena vastausta.
"Sinne saavat tulla kaikki kaupungin asukkaat. Ne ovat ulkona ja siellä on paljon väkeä. Jos en saa ketään auttamaan, vaikka se kuinka paljon minua harmittaakin, niin olen yhtä eksyksissä kuin kala aavikolla", Cathy totesi ja naurahti pienesti. Hän ei ollut kamalasti ilahtunut siitä, että juhlat olivat ulkona, sillä se hankaloitti hänen elämäänsä. Ei hän kuitenkaan ollut antanut asian haitata ja hän oli päättänyt osallistuvansa juhlaan. Hän poistuisi kun muut alkaisivat olla kovassakin tuiskeessa.
"Olisi mukavaa saada mukavat kädet auttamaan", Cathy totesi ja hymyili suloisesti.

Hiljalleen kalpea käsi siirtyi silittämään Ewanin poskea ja kulki melko huolettomasti tämän hiuksissa. Cathy kuitenkin huomasi olonsa hirvittävän raukeaksi ja rentoutuneeksi. Hän tunsi melkein pakottavaa tarvetta vain käpertyä pieneksi, kuten hän teki nukkuessaan, ja antaa unen tulla. Eikä kello ollut kuin... paljon.
"Jos et halua minun nukahtavan tähän, sinun kannattaa pitää minut hereillä", Cathy totesi venyttelevästi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewan McNelly
Ihmissusi
Ewan McNelly


Pelaaja : Ay
Viestien lukumäärä : 151
Join date : 15.02.2010

Kenkien ääntä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Kenkien ääntä   Kenkien ääntä - Sivu 5 EmptyPe Huhti 02, 2010 2:51 pm

Se oli häät mihin Cahty oli kutsunut oikein hänet. Pieni paniikki tupsahti miehelle. Hän katsoi säälivästi naista kohtaa mikä onneksi tähän asiaa nainen ei pystynyt näkemään. Se toisesti aika totta, että Cahty oli kala kuivamalla maalla.
" Etkö ota Robinia mukaan? " Ewan kysyi.
Joutuiko koira olla talossa koko päivän ja ei pääsisi pissallekkaan edes. Siksi kannattaisi hankia muita eläimiä, kuin koira.

" Eikö kukaan muu lähde mukaasi ja miksi juuri minut? " Ewan kysyi.
Hänen oli pakko kysyä, että miksi hänet Cahy halusi ottaa mukaan. Miksi monien seasta hän halusi ottaa hänet mukaansa. Apua. Tietenkään hän ei halunnut jättää naista pulaan häiden kanssa, mutta hän oli lian vieras tulla ja se olisi ehkä myös aikaista tulla Cahtyn parinakin. Se oli toisinaan ihmeelistä, että olivat tässä luottavaisin mielein kerrostain naisen sohvalla, vaikka tämä oli toinen päivä mitä he olivat oikein tavanneet. Niiden lisäksi he jonkin verran kermailivat ja hyväilivät toisia kertoi sen, että Ewan voisi olla Cahtyn pari, kun tämä ei näyttänyt mitenkään yhden yöden juttu.

Ewan naurahti naisen sanomalle.
" Miten ihmeessä minä pitäisin sinut hereillä? " Ewan sanoi.
No hän nyt päätti kokeilla sitä, että Cahty oli hänen allaansa. No nyt ainakin nainen oli jollakin tavalla hereillä.

//Ainakin se oli hyvä leffa ruotsalaiseksi.//
Takaisin alkuun Siirry alas
Cathy Fleming
Tavallinen Tallaaja
Cathy Fleming


Pelaaja : cardea
Viestien lukumäärä : 152
Join date : 04.02.2010
Ikä : 31

Kenkien ääntä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Kenkien ääntä   Kenkien ääntä - Sivu 5 EmptyPe Huhti 02, 2010 3:26 pm

Naurahtaen Cathy totesi: "Robin pääsee hoitoon vanhempieni luokse. Ei se jaksaisi olla koko päivää liikkeessä minun mukanani ja ihmisten keskellä. Lisäksi äitini haluaa viedä sen jonnekkin, en edes muista minne". Opaskoiraksi Robinia kyllä lellittiin oikein olan takaa. Ewanin kuitenkin kysellessä Cathy kohotti kevyesti kulmaansa.
"Tiedätkö sinä, kuinka suurena taakkana minua pidetään? Olen kysynyt jo viittä ystävätärtä ja tyyppiä jotka ovat minulle jollain tavalla palveluksen velkaa ja kaikki ovat livistäneet. Olen jo alkanut pohtimaan pelkässä kirkossa jököttämistä ja juhlissa näyttäytymistä ja sitten kotoisaa iltaa äänikirjojen parissa. Sinä et ole vielä edes kitissyt siitä, että minä olen koko ajan koskemassa", Cathy totesi kuin hän olisi puhunut säästä.
"Mutta älä nyt kuvittele, että sinun on pakko tulla jollet halua. Minä itse asiassa voisin todella kaivata sen ruljaskan jälkeen koti-iltaani", sokea nainen sanoi äkkiä, ettei Scotti saisi mitään velvotteita.

Cathy ei edes ehtinyt virkkomaan mitään Ewanin kysymykseen hereilä pidosta kun hän tunsi maailman keikahtavan. Yllättäen hän maksi alapuolella ja tunsi Ewanin yläpuolellaan. Ehkä hän oli ihan pikkuisen säikähtänyt ja miettinyt tiputtiko Ewan hänet.
"Hui... Minä en nyt hetkeen nuku", Cathy totesi ja hivuttautui niin, että hänen päänsä oli käsinojalla. Hänen sydämmensä tykytti vielä hetken hieman liian lujaa.

Sirot sormet eksyivät jälleen Ewanin hiuksiin ja hetken aikaa Cathy tunnusteli niitä keskittyneen oloisena.
"Sinun hiuksesi ovat ruskeat, eivätkö olekkin?" Cathy kysyi ja kohottautui painamaan huulensa vain pieneksi hetkeksi Ewanin huulille. Hän halusi vain muistaa koko ajan miltä ne tuntuivat. Aivan kuin hänen olisi ollut pakko tarkistella oliko toinen yhä siinä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewan McNelly
Ihmissusi
Ewan McNelly


Pelaaja : Ay
Viestien lukumäärä : 151
Join date : 15.02.2010

Kenkien ääntä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Kenkien ääntä   Kenkien ääntä - Sivu 5 EmptyPe Huhti 02, 2010 4:59 pm

Kyllä Ewan ymmärsi mitä Cahty puhui hänelle. Hänellä ei ollut myöskään halua irtautua naisesta jostakin ihmeen syystä.
" Paikka. " Ewan sanoi naiselle ja antoi pusun poskelle.
Hän nousi sohvasta ja käveli takkinsa luokse lähelle uko ovea. Samassa hän katseli kalenteria ensiviikon torstain kohdalle. Ei ollut täydenkuun aika ja se oli vasta kaksi vuorokauden äästä siitä. Noi kaksi korjausta voisi siirtää noille päiville. Pitisi vain sanoa, että omistajaille hakemaan tavaransa hieman etu ajassa. Kirjaan oli muutettu pienesti hänkääntyi katsomaan takaisin Cahtyä kohtaan. Päästyään naisen luokese Ewan hyppäsi naisen päälle, mutta varovasti, että nainen ei satuttaisi mitenkäään. Samassa hän nojautui katsetta lähemmäksi naista kohti ja kutettli Cahtyn ihoa vasten. Cahtyn ihoon hän alkoi pieniä ihmeelisä ääniä. Hetken tehtyään hän vastasi Cahtyn suudelmman intohimoisena.
" Cahty minä toivon, että keskät minun seuraani ensiviikon torstaina. Pääsen tulemaan ja hyväksyn sinun pyyntösi. " Ewan sanoi.

" Ei ihan ruskea. Lisää pikkuisen mustaakin siihen. " Ewan sanoi.
Sanottua hän painautui lähemmäksi Cahtyä vasten, mutta niin, että hänen painonsa liiskaisi kokonaan naista. Samassa hän antoi pusun kummallekin poskelle, otsalle, nenän päähän, korvan juurelle, kaulalle ja lopuksi naisen huulille.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cathy Fleming
Tavallinen Tallaaja
Cathy Fleming


Pelaaja : cardea
Viestien lukumäärä : 152
Join date : 04.02.2010
Ikä : 31

Kenkien ääntä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Kenkien ääntä   Kenkien ääntä - Sivu 5 EmptyPe Huhti 02, 2010 5:24 pm

Kuin maailman kuuliaisin koira, Cathy jäi paikalleen. Hän kuuli miten jotain kolahti eteisessä ja lehtien selaamisen ääntä. Aikoiko Ewan todella suostua niin ex-temporee kysymykseen? Pieni toivo syttyi yllättäen ja Cathy pidätti melkein hengitystään. Vain askeleet kertoivat Ewanin tulosta ja piaan nainen tunsi scotin painon yllään. Mitään sanomatta mies alkoi puuhailla ihan omiaan ja se kutitti suunnattomasti, mikä sai Cathyn ensin kikattamaan kuin pikku tyttö ja lopulta nauramaan. Onneksi nauru tyrehtyi ennen intohimon täyteistä suudelmaa.
"Ihanaa!" Cathy riemuitsi toisen vastatessa myöntävästi. Nopeasti kaunotar palkitsi miehen suostumuksen suukolla poskelle.

Punertavat huulet menivät hieman mutruun, sillä hän oli sanonut väärin. Onneksi hän oli kuitenkin tiennyt päävärin. Hänen äitinsä koetti aina selvittää miten Cathy tiesi jonkun hiusten värin vain tunnustelemalla, mutta Cathy ei itsekkään tiennyt sitä. Maskuliinisen vartalon paino kuitenkin pyyhki kaikki ajatukset pois. Se tuntui mukavalta, turvalliselta ja lämpöiseltä. Cathyn olo ei ollut lähelläkään ahdistunutta tai pelokasta. Tuntiessaan huulet kasvojensa erikohdissa Cathy huokaisi kevyesti. Jokaista kohtaa mihin huulet olivat osuneet kutkutti ihanasti.

Kun Scotin huulet tulivat vasten toisia pehmeämpiä edustajia, Cathy kohottautui lähemmäs. Hän tunsi vartalonsa painuvan tiiviimmin vasten toista ja samalla hän suuteli Ewania melkoisella intohimolla. Hän ei uskonut tämän olevan edes totta. Eivät he edes tunteneet, mutta silti he suutelivat Cathyn sohvalla ja puhuivat kuin olisivat tunteneet jo vuosia. Ehkä se oli totta, jotkut tuntuivat vain jo ikuisilta tutuilta ja läheisiltä ensitapaamisesta lähtien. Ei tätä muuten kyennyt selittämään, sillä normaalisti Cathy olisi ollut epäröivä ja kaikkea muuta kuin suutelemassa komeaa scottia toisella, oikeastaan kolmannella, tapaamiskerralla sohvallaan tämän alla.

Irrottautuessaan suudelmasta Cathy ei halunnut vielä poistaa huuliaan Ewanin iholta. Hän paineli kevyitä suudelmian miehen kasvoille, sinne minne ylsi ja tuntuvampia tämän kaulalle ennen kuin laskeutui makaamaan hengitys tiheämpänä kuin äsken ja tuntien olonsa paljon levottomammaksi.
"Vaikka minä muuten en pane pahakseni sinun kilttejäsi, morsian voi pistää. Hänen perheensä on oikea muinaismuistojen vaalija ja heille ei ole itsestään selvää, että kiltti on sinun perheesi korvike pussihousuille, joten ottaisitko sen huomioon? Et halua välttämättä talloa heidän varpaitaan", Cathy sanoi ja silitti Ewanin käsivartta hieman anteeksipyytävästikkin. Hän ei välittänyt vaikka mies olisi tullut paikalle pellen puvussa, kunhan tuli.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewan McNelly
Ihmissusi
Ewan McNelly


Pelaaja : Ay
Viestien lukumäärä : 151
Join date : 15.02.2010

Kenkien ääntä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Kenkien ääntä   Kenkien ääntä - Sivu 5 EmptyPe Huhti 02, 2010 7:20 pm

Oli ihana kuulla, että nainen nautti hänen vastauksesta ja suudelmistaansa. Naisen naurua oli mukava kuunnella ja sitä halusi kuulla lisää, mutta halusi puhua hää asian loppuun.
" Muuten, kun en tiedä missä se on niin voinko tulla sinun kanssasi mukana, kun olet morsius neito. Morsius neidot ovat ajoissa morsiammen kanssa ennen, kuin muut naisten vieraat saapuisi. Kyllä minulla löytyy häihin suuniteltu kilttikin ja varmuuden vuoksi otan farkut mukaan, jos sille miehelle ei riitä. " Ewan sanoi.
Saatuan hetken niin oli aika antaa uusi suudelma naisen huulille.
" Tietkö, että tämä on aika hullua? " Ewan kysyi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kenkien ääntä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Kenkien ääntä   Kenkien ääntä - Sivu 5 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kenkien ääntä
Takaisin alkuun 
Sivu 5 / 6Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: IN-GAME // BON TEMPS :: Ostoskeskus-
Siirry: